Ga naar inhoud


Pace Betacript


Gast

Aanbevolen berichten


heb het net op een g4 getest voor je, alcam er in bij gebrek aan een duitse kaart voyager op betacrypt gezet krijg netjes de keyupdates maar geen beeld ik denk dus niet dat het gaat <BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een G4 gaat het inderdaad niet omdat hij hardwarematig enkele frames in mpeg2 niet ondersteunt. Deze frames worden in de G6 versie wel ondersteunt dus volgens de wet van Bartje zou het dan moeten werken. Heb het alleen zelf nog nooit uitgeprobeerd omdat ik na de G4 helemaal afgeknapt bent op het merk Pace en ik daarna niets meer met dat merk te maken wil hebben.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeerd met een G6 met zowel een Goldcard (remco.bin & irdeto.hex)als een Irdeto kaart (new12_nl_pw.crd)maar naast het Hollandse pakket en div. FTA Duitsers helemaal niets!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hab je daarbij ook gedacht aan de allcam??? Zonder die cam lukt het niet , sterker nog ik heb zo m'n twijfels over de ontvangst van de P.W. kanalen op een Pace.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ander board wordt er gesproken over een allcam en 2 kaarten in een dubbele kaartlezer. Dit verhaaltje heeft ook wel eens bij andere ontvangers geholpen, maar ik weet het niet zeker of het lukt, kan ik pas zeggen als ik het zie, maar ik twijfel ook mocht het lukken dan horen jullie het.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tech,<P>De CAM die ik gebruik is een Betacript CAM dus geen All-cam, maar Canal+ is hierop wel weer te zien is dit gebruikelijk ???<P><BR>Frans<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik er een C-kaart van gemaakt dmv in Cardwizzard de country code te veranderen naar GER (ik neem te minste aan dat hiermee Germany bedoeld wordt)en vervolgens de file "new12_nl_pw.crd" te laden, maar nog steeds geen beeld van onze ooster buren ?????????<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus een zgn. C-cam , met die cam is het officieel niet mogelijk met behulp van een nl. kaart C+ te kijken ,tenzij je een duitse Cxxxx card gemanipuleerd hebt door er de nl. key's op te zetten.<BR>De door C+ nl. gebruikte ca is een 0-cam.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel iets meer voor nodig om er een c_kaart van te maken , de country code alleen is echt niet genoeg.<BR>Je kunt de card evt. met clone data van een ori. duitse card clonen.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Heeft iemand wel eens een Pace 610 met een Allcam getest m.b.t. Premiereworld?<BR>Deze kan het promokanaal en enkele andere in elk geval wel zonder problemen weergeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...