Ga naar inhoud

reparatie tuner probleem 500 s

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een 500s die een half jaar oud is en problemen heeft met de tuner hij kan bepaalde zenders niet zien, ik heb die box gekocht via een kennis.

deze box heb ik ter rep aangeboden aan mijn satboer waar ik veel zaken mee doe.

de box is 4 mnd bij hem geweest en ik heb hem opgehaald omdat de box niet werd gerepareerd dit omdat de box niet uit nl kwam maar uit duitsland dus een import box maar ik heb toch garantie van dream multimedia en ik ben best bereid om te betalen voor de rep van de box.

nu is mijn vraag wie weet een adres waar de box naar toe kan om hem te laten repareren??

het is toch te gek voor woorden dat als jij een dreambox hebt en hij is kapot en jij weet niet van welke dealer hij komt dat hij dan niet gemaakt kan worden.

een vraag tot slot hoe kan ik zien als de box uit nederland komt??

Geplaatst:

neem contact op met DMM in Lunen (duitsland) en vraag om een reparatie van je box!

Succes

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

Geplaatst:

Ik heb de mijne in Nederland (Noord-Holland) afgegeven.

Is in Duitsland gerepareerd tegen een alleszins redelijk tarief.

Maar vraagje: bepaalde zenders niet???

Andere dus wel!

Is het niet de LNB ofzo??? H/V?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Mijn box was 4 dagen oud (gekocht in nederland) had ook probs met de voeding en kon inderdaad bepaalde zenders ook niet vinden .

Toen heb ik em terug gebracht 8 dagen later weer terug nieuw moederboard erin , en alles werkt perfect nu

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Wie heeft er een adres en tel van dmm in duitsland of een bedrijf in nl

waar ik contact mee kan opnemen?

De inb en schotel is wel goed op de 7000s is het signaal en ber oke dus het is een probleem in de 500.

Hoe kan ik eigenlijk zien waar de box vandaan komt???

grt Monica

Geplaatst:

Hallo Monica ga eerst een na bij diegene waar je jou dream gekocht hebt.

Ik persoonlijk koop alleen een box met garantie in Nederland, het mag een paar tientjes meer kosten maar dan heb je wel service erbij!

Ook op het internet even zoeken naar dream multimedia en hun even schrijven met het fabrieks nummer.

Veel suc6

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen