Ga naar inhoud

[5000CIP] Ondertiteling bij TOPFIELD TF5000CI(P)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik de automatische ondertiteling vast instellen bij een TOPFIELD TF5000CIP?

Geplaatst:

Weet je ook of er een mogelijkheid is om voor de Nederlandse ondertitels te kiezen en ook vast te leggen in het geheugen zodat ik na het zappen weer de Nederlandse ontertitels terug heb als ik weer bij dat kanaal terug kom, bij (veel goedkopere) ontvangers kan dat ook. (zeker bij de CanaaL Digitaal goedgekeurde).

'73 Rudi de PD2RPT

Geplaatst:

Okay bedankt, is er ook een mogelijkheid om de menu's in het Nederland te krijgen, bv andere software? Ik vind het wel jammer dat het er niet bij zit in deze ontvanger die toch wel ook voor de Nederlands markt bedoeld is.

Ruud

Geplaatst:

Dit zijn de taal instelling die ik kan vinden op mijn ontvanger:

Menu, system setting, language setting,

menu setting, div talen behalve Ned.

sutitle setting, div talen behalve Ned.

audio setting, div talen behalve Ned.

Bij uitzendingen met Nederlandse ondertitelingen kan ik uiteraard wel de juiste kiezen, maar het gaat mij er om datgene in het in het geheugen te krijgen.

Als er wat mis is met de software, is er dan een update daarvoor te vinden of kan ik beter naar de leverancier gaan in Eindhoven waar ik het apparaat ongeveer anderhalve maand geleden heb gekocht.

Ruud

Geplaatst:

Bij Menu Language staat de optie Dutch niet bij...wel div. andere talen.

Ik heb ook eens bij System information gekeken, en daar stond het volgende:

Main menu, Information

System ID 502

Loader Version L123

Device Version v5.0.72

Aplication Verion TF-MSCIP 5.05.56

Last Update Aug 17 2005

Ruud

p.s. voor alle volledigheid, het is een TF5000CIP

Geplaatst:

Ik zie op de topfield site dat je in ieder geval de laatste software versie erin hebt zitten. En er is blijkbaar geen aparte W-Europa en Midden-Oosten versie zoals bij de 5000 CI.

Ik betwijfel daarom of er software met Nederlands bestaat.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:

De talen die de software kent zijn:

English

Frensh

Deutsh

Italian

Spanisch

Arabic

Grieks???

Turkey

Russian

Polish

Persian

Tai

Volgens mij wel Europa erbij dus, behalve Nederlands helaas. Op de website van TOPFIELD nog nagekeken of mijn ontvanger wel voor de Nederlandse markt bedoeld is. (is ook zo)

Wel jammer, maar helaas. Ik zal dus moeten wachten tot er een eventuele software update komt met de Nederlandse taal erbij.

Ruud

Geplaatst:

TOPFIELD CIP-pro, De P na CI staat voor positioner. Werkt overigens als een speer die positioner!

Wat betreft de ondertiteling, als ik bij Zone Club en Zone Reality voor (Dutch) ondertiteling kies met de ab dan krijg ik na het zappen de Ned. ondertitels weer automatich terug maar bij Extreme Sports moet ik met de ab de ondertiteling weer op Dutch zetten. Ik moet er maar mee leren leven en hopen dat er een voor mij gunstige update komt op de FW.

Best '73 Ruud

Geplaatst:

Ja, dat is een echte 36Volt (Reed Switch) motor sturing tbv de 90cm gregorian schotel die ik heb.

De TOPFIELD TF5000CIP-pro satellietontvanger heb ik juist speciaal uitgekozen om te kopen omdat dat een van de weinige ontvanger (zoniet de enige) is met een ingebouwde 36V. motorsturing.

Ruud

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen