Ga naar inhoud


fta minder last van regen?


anakintjc

Aanbevolen berichten

Citaat:
ik ben nu bezig geweest en zit nu op 97 98 % verder kom ik niet,ik begon met 92% dus het is beter,ook in mijn vorige posting zei ik 97 % maar dat is aangepast dat klopte niet.(het was 92-93-94 % schommelend).
Mijn vrouw was beneden met portofoon ik op het dak (pannendak)dus geen mogelijkheid om tv mee te nemen.
Toen een mm links rechts etcetra,maar goed verder kom ik niet.

Dan hoef je alleen nog maar de TP's af te lopen en kijken of je algemene waardes hoog genoeg zijn, vaak heb je een TP menu waar je snel doorheen kan. En kijk je veel naar 1 of 2 bepaalde TP dan is het wel zaak dat je daar nog even kijkt of die niet beter kunnen, soms een beetje ten koste van BVN. Zodoende heb ik 99% op de TP's van CD.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja klopt 6073 met de base 2.7 software van lex incl kanalen hier voor dus 2 dagen terug, had ik nog de origenele software. (ik heb zelf een oslink)

Ik vind BVN niet belangerijk maar wel vreemd dat ik alleen daar niet zo strak beeld heb (beetje ruisig op de achtergrond)

Overigens er staat bij mijn naam (nieuw hier) nou dat ben ik zeker niet,maar na mijn vakantie kon ik niet meer inloggen onder mijn oude account.

Ik heb een mailtje gedaan en dan krijg je zo,n automatish antwoord formulier ,ik ben inmiddels onder een ander account geregistreerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik vind BVN niet belangerijk maar wel vreemd dat ik alleen daar niet zo strak beeld heb (beetje ruisig op de achtergrond)


Heeft niets met de signaalsterkte te maken. Voordeel van digtale satelliet TV.

Triax 64cm schotel - DUO LNB60 - Inverto Scena5 en Inverto Scena5M ontvanger -

Panasonic TH-42PV70 Plasma TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...