Ga naar inhoud


Ik wl div. YUV app. aansluiten hoe?


afred

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Plasma (Pioneer) deze heeft 1 YUV ingang nu heb ik een Topfield 5500 met een YUV uitgang en een DVD rec met een YUV uitgang nu wil ik deze alle twee aansluiten op de plasma,

Nu weet ik dat er dat er schakelkastje,s te koop zijn maar welke is u de juiste?

Ik heb onder andere gevonden de twee voudige HDTV component Video splitter maar volgens de beschrijving heeft deze twee uitgangen en 1 ingang? zou ik deze kunnen gebruiken of heeft iemand anders een goed advies.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...
Citaat:
Ik heb onder andere gevonden de twee voudige HDTV component Video splitter maar volgens de beschrijving heeft deze twee uitgangen en 1 ingang? zou ik deze kunnen gebruiken of heeft iemand anders een goed advies.
afred.


Ik weet natuurlijk niet welke jij bedoelt maar als er echt ingang en uitgang bij staat zou ik er maar niet vanuit gaan dat je dit ook omgekeerd kan gebruiken. Zit er uberhaupt wel schakelfunctie op, is het niet een kastje om 2 schermen op een bron aan te sluiten.

Ik weet nog wel een zaak waar ze een echte component switch verkopen vanaf 20 euro als je nog interesse hebt moet je maar ff een PM sturen.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...