Ga naar inhoud


Reanimatie


Gast

Aanbevolen berichten

Dit lukt prima met mijn MobyDick en Cardwizard, echter je krijgt een lamme arm van het in/uitsteken van de kaart.<BR>Alsurfend ben ik eens een schemaatje tegengekomen waarbij je dit mbv een schakelaartje kunt doen. Ik kan dit echter niet terugvinden. Weet iemand de weg?<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, maar dan onderbreek je ook de communicatie met Cardwizard op je PC!!<BR>Er staat ergens op een (duitse?) site een schemaatje, dat ik niet kan vinden.<BR>Misschien weet iemand dat wel te vinden. Dan gaarne een verwijzing naat deze site. Alvast bedankt. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat je anders kan proberen is een schakelaartje of een relais tussen het spoortje en de pin 1 v/d kaartslot te zetten.<BR>dit is de voeding naar de krt toe.(zit tegenover pin 5 massa)<BR>suc6 wink.gif<P>------------------<BR>blubblub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik een electrische timer tussen de voeding van 12v gezet.<BR>Timer op 0.3 sec. ingesteld en binnen 10 seconden was de kaart weer kompleet uit de coma!<BR>(Ik denk dat de frequentie en regelmaat van het in en uittrekken van de kaart erg belangrijk is!)<BR>Met die timer ben je dus veel regelmatiger bezig!<BR> Kweetnie<P>------------------<BR>

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by matrifix:<BR><B>Ja, maar dan onderbreek je ook de communicatie met Cardwizard op je PC!!<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ja, maar...... met wat denk jij eigenlijk dat Cardwizzard communiceert wink.gif<P>btw die laatstgenoemde optie met timer klinkt helemaal ideaal!<P>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enig geexpirementeer blijkt dat je niet de 5 V moet schakelen op de Moby Dick maar de kaardetectieschakelaar moet kortsluiten. Met een frequentie van ca 3 Hz is de kaart snel weer "alive". <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...