Jump to content

Reanimatie

Guest

Recommended Posts

Dit lukt prima met mijn MobyDick en Cardwizard, echter je krijgt een lamme arm van het in/uitsteken van de kaart.<BR>Alsurfend ben ik eens een schemaatje tegengekomen waarbij je dit mbv een schakelaartje kunt doen. Ik kan dit echter niet terugvinden. Weet iemand de weg?<BR><P>------------------<BR>

gewoon d.m.v. schakelaar de +5vdc spanning op de print achter de 7805 onderbreken.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Ja, maar dan onderbreek je ook de communicatie met Cardwizard op je PC!!<BR>Er staat ergens op een (duitse?) site een schemaatje, dat ik niet kan vinden.<BR>Misschien weet iemand dat wel te vinden. Dan gaarne een verwijzing naat deze site. Alvast bedankt. <P>------------------<BR>

wat je anders kan proberen is een schakelaartje of een relais tussen het spoortje en de pin 1 v/d kaartslot te zetten.<BR>dit is de voeding naar de krt toe.(zit tegenover pin 5 massa)<BR>suc6 wink.gif<P>------------------<BR>blubblub

Zelf heb ik een electrische timer tussen de voeding van 12v gezet.<BR>Timer op 0.3 sec. ingesteld en binnen 10 seconden was de kaart weer kompleet uit de coma!<BR>(Ik denk dat de frequentie en regelmaat van het in en uittrekken van de kaart erg belangrijk is!)<BR>Met die timer ben je dus veel regelmatiger bezig!<BR> Kweetnie<P>------------------<BR>

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by matrifix:<BR><B>Ja, maar dan onderbreek je ook de communicatie met Cardwizard op je PC!!<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ja, maar...... met wat denk jij eigenlijk dat Cardwizzard communiceert wink.gif<P>btw die laatstgenoemde optie met timer klinkt helemaal ideaal!<P>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Na enig geexpirementeer blijkt dat je niet de 5 V moet schakelen op de Moby Dick maar de kaardetectieschakelaar moet kortsluiten. Met een frequentie van ca 3 Hz is de kaart snel weer "alive". <P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.