Ga naar inhoud


Twin tuner Relook 400s


Gast Sjampo

Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje over de twin-tuner van de Relook 400s, ik heb een schotel met 1 lnb. deze is aangesloten op tuner 1.

nu is het mogelijk om de Relook 400s in te stellen zodat hij het signaal ook doorstuurt naar Tuner 2 (pass-thru)..

 

Als ik nu bv een film opneem van een fta kanaal, en ik wil naar een andere zender toe, dan worden er een aantal zender grijs gemaakt.

ik weet dat het niet mogelijk is om naar zenders van een andere transponder te kijken..

maar als ik zender kies die wel op dezelfde transponder zit krijg ik ook geen beeld (op een fta kanaal).

 

op dit moment draait de relook met Fantacy 2.9 Final

 

Iemand enig idee wat de mogelijkheden zijn van de pass-thru functie?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Als ik nu bv een film opneem van een fta kanaal, en ik wil naar een andere zender toe, dan worden er een aantal zender grijs gemaakt.

ik weet dat het niet mogelijk is om naar zenders van een andere transponder te kijken..

maar als ik zender kies die wel op dezelfde transponder zit krijg ik ook geen beeld (op een fta kanaal).

 

 

Met de pass-tru functie kun je als je geluk hebt alleen zenders opnemen en kijken die op de zelfde transponder maar in principe heb je hier niet veel aan. je kunt beter een twin LNB kopen, dan kun je vol gebruik maken van je relook, opnemen en afspeln tussen verschillende paketten.

 

Grtz

 

Jaxcc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...