Ga naar inhoud


Pioneer + Vaste dubbele LNB


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb eeb pioneer seca kastje en een vaste dubble LNB, maar krijg geen astra + Hotbird op mijn beeld. Is er voor pioneer een speciale instelling nodig ?????<BR>Astra blijft wel doorkomen ook als de instelling van schotel 1 & 2 zijn veranderd. ASTRA geeft dan zelfs een perfect beeld als het signaal op de meter op rood staat ?????<BR>Hoe kan dit allemaal, maak ik een denkfoutje ?<BR>O voor ik het vergeet ik heb ook al in de FAQ gekeken maar het verhaal wat daar stond was mij niet duidelijk genoeg vandaar deze vraag.<P>Dank<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik weet niet hoe het met de pioneer zit, maar met mijn samsung had ik het probleem dat hij op stand 1 alleen de hotbird vond, en op schotel 2 vond hij de hotbird en de astra tegelijk maar ging dan tot 1000 kanalen dan was hij vol, en had ik heel veel kanalen niet<BR>ik heb dit opgelost door de kant van de lnb die naar de astra keek af te plakken met zilver folie dan de kanalen die ik niet wilde hebben op de hotbird gewist toen de hotbird lnb afgeplakt en op de astra bij laten zoeken<BR>groeten blokker <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Als je zeker weet dat je buitenopstelling goed is.<BR>Koppel dan eerst je F-connector aan je astra gedeelte laat die inlezen en verwijder daarna alle kanalen die je niet kan zien.<BR>Gooi die connector dan los en sluit alleen je Hotbird connector aan en laat die inlezen.<BR>Lees astra in op schotel 1 en hotbird op 2.<BR>Dan zou je ze alletwee weer aan kunnen sluiten en zou het (moeten) werken.<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...