Jump to content

Aston 1.03 uitgeschakeld bij sport K-zenders

Guest

Recommended Posts

Hallo,<P>In mijn Humax IRCI 5400 wordt bij sportuitzendingen (voetbal, Formule 1) de aston module uitgeschakeld zodra ik zo'n k-zender selecteer. Ik heb gelezen dat meer mensen daar last van hebben, maar ik kon nog geen oplossing vinden.<BR>Aan de Goldcard ligt het niet, in een echostar blijf ik gewoon beeld houden.<BR>Is hier een oplossing voor??<P>Greetings<P>------------------<BR>

De echostar DSB2000, gewoon een digitale ontvanger met ingebouwde seca. De CI module in de Humax wordt gewoon elke keer, op de een of andere manier, uitgezet.<BR>Als ik nl. na het selekteren van een K-zender met sportuitzending, naar bijvoorbeeld naar RTL 5 overschakel dan blijft het beeld ook zwart. Ik moet de ontvanger eerst uit en weer aanzetten, zodat de CI module weer opnieuw wordt ge-initialiseerd. <P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.