Ga naar inhoud


[ALL] MVI bestanden


martinbe

Aanbevolen berichten


Volgens mij kan dat niet (maar hang me er niet aan op). Waarom denk ik dat: de MVI worden met een tooltje genaamd 'showiframe' afgebeeld. En die beeld alleen maar (waarschijnlijk het eerste) I-frame uit een MVI (mpg) bestand af. De uitkomst is dus altijd een enkel frame, ofwel een stilstaand plaatje.

 

Dus hoewel er in een MVI bestand een filmpje zit, het 1e iframe wordt alleen afgebeeld. Ik weet natuurlijk niet hoe dit in Enigma intern is opgelost, maar wellicht dat iemand anders dat weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shoenix,

 

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb maanden geleden iets gelezen op een duits board dat het iemand gelukt zou zijn een mvi bestand te plaatsen die in een loop (lees loep) plaatjes showde. Kan dat bericht helaas niet meer terugvinden. Dus het moet mogelijk zijn.

In 1e instantie gaat het mij om het inbranden in mijn plasma tegen te gaan. In 2e instantie om het leuke effect. Om het inbranden tegen te gaan kan je natuurlijk ook gewoon een plaatje nemen die uit 1 kleur bestaat (bij voorkeur wit of zwart) maar een bewegend plaatje is natuurlijk veel leuker.

 

Martinbe

HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het natuurlijk altijd proberen. Ergens op het board hier staat hoe je een MVI bestand kan maken mbv. GIMP (ff zoeken). Het voorbeeld is met 1 plaatje, maar dat kan je natuurlijk zelf wijzigen. Dan is het een kwestie van de MVI op je box zetten en als achtergrond zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...