Dagger38 Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Zoals gezegd: 7000 + flubber(bugfix +vorige versie) usb stick : KINGSTON datatraveler 1 gigabyte Var in usb. Ook reeds in de eerste versie van flubber werdt na verloop van tyd mijn box zeer langzaam. de kanalenlijst oproepen (pyl up of down) duurde soms meer als een minuut, ook volgende zender of bluepanel oproepen idem. tot vastlopers toe. Nu heb ik de var terug in de flash gezet en em loopt weer als een (flubber getankte) trein. De box werkte +- een maand goed met de 1 gig stick maar sinds ik de flubber erop zette ging het na een paar dagen mis. Is er misschien een geupdate lijst met usb sticks waar de moderne sticks ook opstaan , of moeten we ons aan de oude lijst houden? Trouwens de 256 mb data traveler van kingston staat er wel op! Iemand anders de zelvde problemen met die stick Laat het me zweten Dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
f650gsrider Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Idem zowel de 512 als de 256 werken nu niet meer, wordt wel gemount maar voor de rest noppes. Greetz.............René
RubbeR Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 ik had problemen met mijn usb stick, een symlink voor de sqlite epg werkte niet. Dezelfde symlink maar dan naar de CompactFlash werkt wel. usb was 128mb , CF is 512mb. en de swap op de usb werd ook niet aangemaakt. I am RubbeR, you are glue
Littlesat Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Erg vaag... want hier werkt het perfect(!) Misschien een flash erase nodig(?) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Dagger38 Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2006 Heeft een , met crossover kabel , en dreamup volledige erase gehad , nieuwe installatie en alles werkt dan even ok. Na gisteren de usb te hebben verwijderd ging het even goed. daarna weer langzaam zappen menuopbouw enz... alle cam's op camd3 na verwijderd , hard reset en alles weer EVEN ok. nadat ik 15 minuten naar een programma gekeken heb en dan weer probeerde te zappen was het weer langzaam. Gek toch dat alle problemen begonnen zijn na de "heropwaardering" van premiere??? Dagger38 Nog even te vermelden dat alles weer tydelijk werkt na een enigma restart of een hard reset! VU+ duo 4K SE ontvanger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen