Gerrit Vermeulen Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb al een paar keer mee gemaakt dat ik de timer had ingesteld voor opname via EPG. Nu wil het programma nog wel eens uitlopen en dan staan de laatste minuten er niet op. Het is natuurlijk verstandig om er altijd wat minuutjes bij te programmeren, maar kan dit niet automatisch. Wanneer de EPG tijd verlengt wordt, dat automatisch de opname tijd ook langer wordt? Dreambox 7020 & 600
adupont Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Ja, je kan de timer tijdens de opname nog aanpassen. Zo vergeet ik dikwijls aan te duiden dat de box moet afgesloten worden na de opname. Eindtijd kan je dus ook aanpassen. Maar als je bedoelt dat dit automatisch gebeurt, neen... het is niet zoals het VPS-signaal waar je (vroeger) je opname kon laten beïnvloeden (later starten/stoppen). Mvg, adupont.
Gerrit Vermeulen Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik bedoel is er niet een mogelijkheid dat de dreambox dat zelf in de gaten houd, en dus af en toe kijkt of de EPG tijd veranderd is? Dreambox 7020 & 600
adupont Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 In deze threads http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=3#1206229 en http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=4#1144011 wordt er ook over gesproken... maar ik denk dat een plugin nog moet gemaakt worden. Mvg, adupont.
RubbeR Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 via de webinterface kun je een standaard instelling maken voor x minuten eerder beginnnen en x minuten later stoppen. Bij elke nieuwe timer toevoeging is rekening gehouden met die corrctie. I am RubbeR, you are glue
The Iron Maiden Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Het kan ook gewoon via de AB van je dreambox. Druk als de EPG in beeld staat op menu en kies vervolgens Misc Settings Dan kun je een offset aangeven voor de tijd waarop opnames starten en stoppen. Een beetje met verschillende waardes proberen, de offset kun je namelijk niet in minuten opgeven. Ik dacht dat een ofsett van 0600 komt overeen met 10 minuten. The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
oudeis Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Maar dat is specifiek voor MV, en werkt alleen als je de timerentries ook aanmaakt via MV...
sretlow Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Maar corrigeert deze ook als de uitzending langer doorloopt? Stel je hebt een offset van 300 seconden en de uitzending begint 10 minuten later en dit wordt in de epg aangepast (bv een uur voordat de uitzending begint terwijl je dit de dag ervoor via de epg hebt ingesteld) wordt het dan wel correct opgenomen? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen