Ga naar inhoud


skystar kopen


slaper

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat ik daar overheen las, idd, moonchild heeft gelijk, je moet de Seca mediaguard versie hebben. Nagra is voor b.v. Premiere (of UPC, niet dat dat werkt.. Premiere volgens mij ook niet, maar je kan er vast wel *iets* mee kijken).

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

@slaper.

 

progfinder is alleen een satfinder, daarmee kun je wel zien of je signaal hebt, maar geen TV kijken. Met progDVB kan dat wel, Wat geeft progDVB nu onderin de statusbalk aan achter de Q van quality en L van level?

En heb je een rood of groen schoteltje in je taskbar staan?

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sjakie350

 

Je hebt inderdaad de Seca versie nodig, ik heb v2.46.303 draaien, ik zou niet weten of dit de laatste versie is. kijk even op de site van joshyfun de home site van de PmCam.

Ik heb geen unlimited draaien, maar volgens de gegevens zou je deze programmer via de USB in phoenix mode moeten kunnen gebruiken.

Als je de goede PoorMansCam versie geladen hebt kun je die onder plugins in progDVB active zetten en als je dan op Show CAM kijkt moet je in het CAM monitor scherm de activiteit kunnen zien. Na een Reset Card moet de data vanaf de kaart meteen weer binnen lopen in het onderste scherm.

 

Succes Albert H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Albert

Ik weet dat progDVB een viewer is, onderaan in statusbalk zijn er nu geen kleuren meer te zien, voordien had ik een signaal van beide 87% zelfde als bij FastSatfinder. Inderdaad nu staat ook hei icoontje rood in de taskbar.

Dreambox500,Skystar 2,Satcatcher Diseqc Motor,Smart Titanium Twin LNB,Triax88,Infinity USB Phoenix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Albert en alle anderen,

 

Het lijkt me te zijn gelukt, waarvoor mijn dank!!!!!!!!!

 

Ik heb hem mijn skystar 2 aan de praat, met Infinity usb unlimited, progdvb, poormans cam voor seca (inderdaad werkt niet met nagra) en een originele canal digital kaart. Ik vraag alleen nog af of een cd kaart te kopieren en te schrijven is op een lege smartkaart (titanium) met de unlimited???

 

Groeten sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaf aan dat je ook een motor gekocht hebt, stuur je die aan vanuit de SS2 ?

Weet je zeker dat de schotel goed op de sat gericht staat waarop je wilt kijken?

Als je de motor vanuit de SS2 bestuurd, welke plugin gebruik je dan ?

Als je SS2DiSEqC gebruikt, bestuur je de motor dan via USALS of met DiSEqC 1.2.

 

Als je de motor besturing niet volledig rond gekregen hebt tijdens je test, dat is de kans groot dat hij bij het weer opstarten van progDVB naar een onbekende plaats gelopen is en dus geen beeld geeft. Heb je de mogelijkheid om met een andere ontvanger te testen of de schotel goed gericht staat ?

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb SS2DISEqC 1.9 geinstalleerd en de skynet.sys vervangen, maar ik krijg dat ding niet aan de praat heeft SkyStar2 Init error.

de motor kan ik buiten met drukknopjes bedienen maar geen signaal.

In het weekend zal ik nogmaals de gehele zaak hermonteren en afregelen.

Weet je waarom ik die fout melding krijgt?

Dreambox500,Skystar 2,Satcatcher Diseqc Motor,Smart Titanium Twin LNB,Triax88,Infinity USB Phoenix

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

'k heb mijn schotel weer eens mooi in het zuiden geplaatst ik denk op telecom2c

maar ik krijg geen signaal op mijn computer ook niet als ik progDVB opstart.

nogthans slaat het wijzer volledig uit van mijn satfinder?

 

Moet ik eens mijn computer opnieuw installeren?

Dreambox500,Skystar 2,Satcatcher Diseqc Motor,Smart Titanium Twin LNB,Triax88,Infinity USB Phoenix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo slaper.

 

Ik begrijp dat je signaal hebt op je satfinder, ook op progfinder 2 ?

Hoe check je binnen progDVB of je signaal hebt? De beste maar ook wat tijdrovende methode is progDVB op de waarschijnlijke sat een complete scan te laten uitvoeren. Als daar niets uit komt dan een nabij liggende sat proberen. Schakel bij deze test wel de motor aansturing uit zodat deze je schotel niet weer verdraait als je een andere sat kiest. Je pc opnieuw installeren zou ik niet doen. Wel zou je het Technisat gebeuren kunnen weghalen en opnieuw opzetten. Ik veronderstel dat je de 4.4.0 set egbruikt. Haal dan onder configuratie scherm, software, DVBViewer en het TechniSat DVB-PC TV Star gebeuren weg en onder het apparaatbeheer onder netwerkadapters ook het TechniSat DVB-PC TV Star PCI. Installeer daarna het geheel opnieuw vanuit het TS440 pakket.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

 

terug beeld, blijkbaar als die plugin aktiveer SS2DISEqC 1.9 en sde skynet.sys verander heb ik problemen? Wat zou daar de oorzaak van zijn. bestaan er ander plugins om je moter aan te sturen

Dreambox500,Skystar 2,Satcatcher Diseqc Motor,Smart Titanium Twin LNB,Triax88,Infinity USB Phoenix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb als bijlage hier het SS2DiSEqC V1.9 pakket van Jerrit voor de Technisat driver 4.4.0 bijgezet.

Kijk eens of het daarmee lukt. De DiSEqC 1.2 mode werkt met de meeste motoren, Usals niet met alle.

Ik heb nog niet met andere plugins voor de motorsturing gewerkt.

 

Succes Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Albert, alles werk goed alleen kan ik maar van zuid naar oost draaien en van oost naar zuid ( bv:sirius naar astra en dan de volgende astra en bv: van sastra naar sirius) maar als ik naar thor wil gaat het niet de motor draaid niet.

Dreambox500,Skystar 2,Satcatcher Diseqc Motor,Smart Titanium Twin LNB,Triax88,Infinity USB Phoenix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...