Ga naar inhoud

[ 7025 ] opnemen gaat niet bij vrt en ketnet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik bijvoorbeeld op nederland 2 of rtl 4 wil kijken en tegerlijke tijd op wil nemen op vrt 1 of ketnet dan gaat dit niet of visaversa , maar wel als ik op wil nemen bij bijvoorbeeld sbs 6. Iemand een idee hoe dat komt, ik gebruik een originele canaaldigitaal kaartje seca2.

Geplaatst:

Welke softcam heb je? Of heb je het kaartje in een cam zitten?

Het kan ook zijn dat er geen/onvoldoende signaal is op een van je 2 tuners. De zenders (NL/VRT) waar jij het over hebt zitten op verschillende transponders.

Mvg,

adupont.

Geplaatst:

De softcam die ik gebruikt is newcamd 2.11 / newcs en m'n lnb kabel is doorgelust van tuner a naar tuner b , alle andere zenders van canaal digitaal kan ik wel opnemen die zitten toch ook op verschillende transponders

Geplaatst:

Hoe je het gedaan hebt, is mij een raadsel, maar newcamd werkt niet op DM7025.

Bij het doorlussen van tuner A naar tuner B, kan je - als je vanaf tuner A opneemt - op tuner B enkel zenders bekijken op de transponder waarvan tuner A aan het opnemen is.

Als de zender die jij kiest op tuner B niet beschikbaar is, moet je normaal gezien een zwart scherm krijgen.

Heb je één gewone coax naar je sat of zo'n unicable systeem? In het laatste geval verandert dat de zaak natuurlijk.

Mvg,

adupont.

Geplaatst:
Citaat:
Hoe je het gedaan hebt, is mij een raadsel, maar newcamd werkt niet op DM7025.

Toch wel, ik gebruik hem ook !
Citaat:

unicable systeem? In het laatste geval verandert dat de zaak natuurlijk.

Mvg,
adupont.

Unicable op een dreambox ... :s
Geplaatst:

Ik denk dat vragen steller er meer aan heeft om nu geholpen te worden ipv hem nu vragen te stellen.

Het kan zijn als de zaak niet goed zit zoals Nederland 1 bvb op verticaal en je geen twin lnb etc. gebruikt. je op dit moment geen horizontale zender kan zien.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Nee het is evocamd 2.11/ newcs en verder kan ik alles op de astra kijken en opnemen tegerlijke tijd alleen niet vrt 1 / ketnet dat is toch raar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen