Ga naar inhoud


GPS-USB autolader voor GSM gebruiken.


Aanbevolen berichten

Ik heb een Oasis Bluetooth GPS-module besteld. Deze wordt geleverd met Net-, USB- en Autolader en heeft een mini-USB poort om hem te laden. De autolader (24/12->5v) heeft een gewone USB aansluiting waaraan je de meegeleverde standaard USB->mini USB kabel moet koppelen om de unit op te laden. Dezelfde kabel kun je ook gebruiken om de module vanaf je PC-USB te laden.

 

Nu heeft mijn GSM (Orange M600 = QTEC S200) ook een mini USB aansluiting en die kan ik op dezelfde manier aan de PC opladen.

 

Ik wil graag deze lader ook gebruiken om mijn GSM in de auto op te laden, maar volgens de leverancier kan dat niet! Die zegt: "Er staat een verschillende uitgang spanning op de kabel van de Oasis Media BT GPS receiver."

 

Dat moet toch verkooppraat zijn? Ik kan me voorstellen dat je voor het laden van een telefoon meer vermogen nodig hebt (alhoewe er een standaard Nokia battery in zit van 950 Ma.), maar een andere spanning snap ik niet! Of begrijp ik iets verkeerd?

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou het werkt dus gewoon. Ik moet nog wel even testen of hij hem helemaal op wil laden, maar hij laadt wel!

 

De autolader heeft wel minder vermogen (650 mA max) terwijl de GPS-220V lader 5,3v 500mA is, en de van mijn GSM 5v 1A is.

 

De batterijen zijn beide 3.7 volt GPS-850 mA. en GSM 1020 mA.

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...