Ga naar inhoud


Triax schotel kopen


Pinda

Aanbevolen berichten

Ik ga vanavond een nieuwe schotel halen, en daarbij is mijn oog gevallen op de triax 88 offset, daar ik vorig jaar een schotel bij de l*d* gehaald heb (die overigens vanaf volgende week weer in de aanbieding is)en waar ik met de regen van de afgelopen weken steeds beelduitval heb, en ik dit niet steeds had met mijn oude 60 cm schotel.

Dus nu is mijn vraag, kan dit aan de deze goedkope schotel liggen, en is de triax 88 offset een goede keus.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb sinds vorige week een TRIAX TDS 88cm. Wat mij vooral kan bekoren is de degelijkheid van de ophanging. Geen plastic en alles met vleugelmoeren. Geen gesukkel met 37 moersleutels ....

 

Heb die sinds gisteren kunnen afstellen voor Hotbird-Astra1-Astra2 zonder al te veel miserie.

 

Greetz

 

Grey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige nadeel van de vleugelmoeren bij een Triax is dat wanneer je de schotel hebt afgesteld, en je draait de moeren aan, de schotel iets omhoog trekt...

 

Verder is het een prima schotel, maar ook dan kun je bij (zeer) zware regen/onweersbuien uitval krijgen.

 

groeten,

Dimitri

Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de triax is een goede degelijke keus.

Dan weet ik voldoende, dan ga ik hem vanavond ff aanhalen bij de satshop.

 

Citaat:

Verder is het een prima schotel, maar ook dan kun je bij (zeer) zware regen/onweersbuien uitval krijgen.

Maar mijn beeld valt al weg bij een beetje regen, plus als het een beetje waait zie je de buis waar de lnb op bevestigt is heen en weer zwiepen, en bij een klein stormpje moet ik steeds de schotel opnieuw uitrichten, dit komt volgens mij door het plastieke gedeelte achter op de schotel. (hoogte afstellen)

 

Thanks

Rene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...