Ga naar inhoud


Geluid niet synchroon


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd loopt het geluid op enkele zenders niet meer gelijk met het beeld. Aangezien niet alle zenders dit vertonen vraag ik mij af of er meer mensen zijn met dit probleem. Enkele voorbeelden: Ned 1,2,3<BR>Apparatuur: MM9500 met DVB2000 versie 1.81.7<BR>Wie kan mij helpen dit probleem op te sporen en te tackelen?<P>------------------<BR>Mojo

Link naar reactie
Delen op andere sites


daar hebben heel veel mensen last van<BR>ligt aan software maar ook aan de provider andere ontvangers hebben het ook soms meer of minder <BR>dat digitaal is nog niet zo perfect<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een MM9500 en een echostar met ci cam 4.6se maar heb nergens last van.Ik heb wel versie 1820 van dvb 2000 geladen , misschien dat het hem daar in zit.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inmiddels ook 182 geladen. Geen verbetering. ook een versie van begin 1999 blijft hetzelfde probleem geven. Heb ik twee keer gebeld met die gasten van C-. De eerste keer zouden ze dat wel even verhelpen met een pulsje. Uiteraard heeft die niet geholpen. De tweede keer kreeg ik een soort Jomanda aan de lijn. Zij zou een heeeeele krachtige puls geven. Het resultaat zal wel bekend zijn ... instralen helpt niet.<P>------------------<BR>Mojo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dit fenomeen ook als ik via de kabel naar verschillende zenders kijk... Is af en toe weg, maar meestal wel aanwezig (SBS/FOX). Ned 1-3 geen problemen, aangezien ook mijn kabelboer ze gewoon van de landzenders afplukt....<p>[This message has been edited by Big fellow (edited 02 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

pulsje van canal plus laat je niks wijsmakem met die pulsjews van hun zetten ze allen maar kaarten uit van goewillende klanten dus pas maar op<BR>dat synchroon gebeuren is echt een hard software probleem<BR>dat komt omdat alle bits achter elkaar staan zowel beeld als geluid als je het dan annaloog maakt is er heel wat voor nodig om de timing goed te krijgen dit word echter al op digitaal nivo geregeld met sample en hold schakelingen dit probleem is er al sinds de eerste cd spelers daarom hebben die nu ook meestal twee da omzetters omdar anders links en rechts niet in de pas loopt<BR>en nu heb je er ook nog beeld boj<BR>en ja bij ons op de kabel is het ook niet altijd goed en die jonges hebben echt dure spullen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...