Ga naar inhoud


[all] premiere en kinderbeveiliging op kaartserver


Cobra Car

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een eigen prive kaartserver draaien nu heeft premiere het volgende gedaan?

 

Kinderbeveiliging, dus indien er een film is van 12 jaar of ouder dan moet je iedere keer een pincode ingeven, helaas word deze melding niet doorgegeven op een dreambox, dus je moet je kaartje in de originele dreambox stoppen en dan per kanaal ( indien het een leeftijdgelimiteerde film is ) de pincode ingeven die je hebt gekregen bij aanschaf van je premiere kaart. Nu de vraag

 

Is het mogelijk de kaartserver zo in te stellen dat indien hij de pin vraagt deze automatisch te laten invullen zodat je gewoon normaal kan kijken. Ik wordt er een beetje zat van dat je als je elke keer zapt een aantal keer je pincode moet ingeven?

Is dit istelbaar bij de kaartserver??

 

 

gr marcel

Groeten Max

DM 8000

DM 600

 

Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit verhaal klinkt als onzin.

De pincode, Jugendschutz, werkt alleen maar op een originele Premiere ontvanger.

Een kaartserver of een Dreambox vraagt helemaal nooit om die code maar zal gewoon beeld geven op alle zenders.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
dus je krijgt op je dreambox geen beeld ook niet als de originele kaart in je dreambox duwt, want je moet je pincode ingeven!!!

gr marcel


Je krijgt wél beeld, de Dreambox doet niks met die pincode.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
dus je krijgt op je dreambox geen beeld ook niet als de originele kaart in je dreambox duwt, want je moet je pincode ingeven!!!=


In Duitsland zijn de meningen een beetje verdeeld over hoe dit systeem nu precies werkt. Men houd het er op dat die PIN code inderdaad onderdeel is van het decryptie systeem, en dat betekent dat de verschillende cam ontwikkelaars een update van hun software moeten maken, waarbij je de PIN in de config kunt stoppen. Via de "parental lock" van de dreambox kun je dan alsnog 12+ kanalen blokken indien nodig.

Als je dezelfde functionaliteit wilt hebben zal Enigma aangepast moeten worden (of iemand met een plugin maken). Aangezien Dream een duits bedrijf is, en het daar wet is, zijn ze er wellicht al mee bezig.

Tot die tijd kun je of Premiere bellen en vragen die boel af te schakelen (zijn ze niet echt toe genegen, maar technisch kunnen ze het wel), of een Alphacrypt CI te pakken, daar schijn je je PIN in te kunnen zetten.

CU,
WanWizard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ci is geen optie dan kan ik in mijn huis maar op 1 plaats kijken ipv 4!! dit is wel lastig daarom heb ik toen een server gemaakt en heeft tot ongeveer 1 augustus goed gewerkt daarna hebben de duitsers de kanalen lijst ed aangepast voorheen heb ik er geen last van gehad.

 

Heeft er niemand hier problemen mee, ik heb reeds naar premiere gebeld en aangegeven dat ik geen kinderen heb, en het is gewoon lastig je moet dan altijd je reciever aanlaten en dat is toch ook niet de bedoeling en dn nog moet je met grote regelaat je picode intoetsen

 

gr marcel

Groeten Max

DM 8000

DM 600

 

Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...