Ga naar inhoud


Sky Multiroom


Gast Spainsatterrr

Aanbevolen berichten

Ik wil een sky abbo nemen en zou graag ontvangst willen hebben op 4 TV s.

Dan vraag ik af hoeveel TV s je Sky Multiroom op kan ontvangen.

Iemand enig idee ?

 

Op alle TV s moet zelfstandig gezapped kunnen worden.

Kan dat met 1 abbo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Woon je in de UK ? Want voor multiroom moeten alle digiboxen op dezelfde telefoonlijn aangesloten zijn, en dit wordt actief gemonitored. Zo voorkomt SKY dat multiroom-kaartjes buitenhuis gebruikt worden. En als dat het geval is, is 4 digiboxen geen probleem. O ja, 10£ per extra kaartje (= 30£ in uw geval)

 

Woon je buiten de UK ? dan heb je geen multiroom nodig, maar alternatieve hardware, nml een dreambox. Kun je met uw sky kaartje via intern sharing toch op 4 plaatsen kijken. Kan in de UK ook uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neej ik woon niet in de UK.

 

Maar we hebben thuis nu 1 Sky digibox staan.

Als je via een draadloze cardsharings systeem werkt(gezien in andere topics) kan je dat dan ook gebruiken op de officieele digibox ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb mijn Sky-kaartje in een DM5620 zitten, en wordt via bekabeld ethernet gedeeld op een DM5600 (via een PC) en vier DM500's. Mijn Sky digibox staat er een beetje werkloos bij.

 

Maar de oorspronkelijke vraagsteller zoekt opties om te kunnen delen. En een smartwi werkt dus blijkbaar niet. Misschien dat een cardlink werkt, maar gezien de prijs van 150 euro per cardlink koop je misschien beter wat tweedehands dreamboxen. Anders zie ik ook niet direct een oplossing.

 

Bedenk net iets : voip. Als je een voip-aanbieder vindt die een engels telefoonnummer aanbied, en een centrale die via die voip kan uitbellen, dan kan je toch via de officiele multiroom werken. Is alleen 10£ per maand, per kaart extra. En drie extra sky digiboxen aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...