Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
kire21

Nieuwe cam kopen, welke ?

Aanbevolen berichten

wil een nieuwe cam gaan kopen kan iemand mij vertellen wat voor cam ik t beste kan kopen?heb nu een matrix-reloaded in mijn humax5400z

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast

Wellicht een idee: voor jezelf nagaan, wat je ermee wil doen. Dan het forum doorspitten welke het meest aan jouw verlangens voldoet. Daarna eventueel gerichte aanvullende vragen stellen.

Succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wacht even tot de winter. Vele teams van cams doen het rustig aan in de zomer. De Xcam heeft al een hele tijd geen update gehad (dacht ik). De dragon heeft na een lange tijd afgelopen week weer een update gehad. Iedereen dacht dat de dragon al in de prullenmand kon maar er kwam toch nog een update. In de winter komt er meer duidelijkheid.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Als een diablo aan het profiel voldoet hoef je niet tot de winter te wachten. Evenmiun als het alleen om een CS kaart gaat. Vandaar wat wil hij??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen