Ga naar inhoud


[Huyndai HHC800-CI] Lnb instellingen


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Hello,

 

Heb een huyndai ontvanger HHC800-CI van stal gehaald na enkele jaren. Dit toestel speelde altijd heel goed in een lnb instellingen voor monoblok ( dus astra + hotbird ). Nu moet hij nog enkel dienst doen voor het ontvangen van één lnb nl. astra 19,2. Doch ik krijg de juiste configuratie niet op de ontvanger.

Kan iemand mij helpen bij het configureren van de ontvanger ?

Hierbij twee snapshots voor de nodige hulp.

Alvast bedankt.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hierbij het tweede snapshot ( antenneinstellingen ).

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je ergen je Disecq instellingen moet uizetten (omdat je deze niet meer gebruikt)

verder heb ik geen idee van die instellingen (want dat heb ik bij mijn ontvanger nooit moeten instellen, enkel ASTRA moeten aageven als satelliet en de rest was standaard ingesteld).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...