Ga naar inhoud


x-cam en irdeto 2?


Gast Digidirk

Aanbevolen berichten


Nou, da's duidelijk.

 

Misschien suggestie voor alternatieve cam waarbij in combinatie met Topfield de irdeto-kaart wel loopt?

Of moek echt een officiele irdetocam aanschaffen??

 

gr digidirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst moet ik zeggen dat ik al vanaf het begin geen beeld had op de x-cam met m'n irdeto-2 kaart. Op de Topfield had ik altijd de nieuwste firmware.

Ik heb op m'n magic module ook allerlei software geprobeerd. Penta 1.08, penta 1.11, ucas 2.0, ucas 3.0 en ook een speciale tetra. Helaas wilde m'n irdeto kaart hierop niet draaien.

Er zijn twee cam's waarop het spulletje wel draait: de Alpha-cam en de orginele Irdeto cam. Uiteindelijk heb ik zaterdag maar een Irdeto cam aangeschaft (59 euri)

 

Ik heb veel plezier van m'n x-cam, want hij zapt lekker snel met m'n seca kaart. Deze combinatie blijf ik dan ook gebruiken. Ik heb een Irdeto cam gekocht om oude opnames te redden. Vroeger werden tijdens het afspelen van een oude opname de oude keys ook weer teruggezet, zodat je nog gewoon kon kijken. Maar tegenwoordig lukt me dat niet meer. CD heeft blijkbaar iets veranderd.

Met de Irdeto cam worden de keys wel teruggezet en zodoende heb ik een aantal oude opnames kunnen redden. Er was er eentje bij van een half jaar geleden. Daar kon ik mooi een kopietje van maken, zodat m'n vrouw hem ook nog kan zien en de x-cam kan blijven zitten.

 

Succes, Kees

Ouderwets DM8000 en DM500HD. (Met PLi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zozeer de MM die wel of niet met Irdeto overweg kan, maar meer de combinatie met de Topfield. Seca werkt overigens perfect.

Die betreffende Penta 1.20 had ik ook al eens geprobeerd. Ik zal eens zoeken naar de file van Hunny.

 

Bedankt, Kees

Ouderwets DM8000 en DM500HD. (Met PLi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die Penta 1.20 er weer opgezet en nu werkt m'n kaart wel!

Prachtig, alleen jammer dat ik net een Irdeto cam had gekocht...

In ieder geval hartelijk bedankt voor je suggestie.

 

Groeten van Kees die weer iets geleerd heeft.

Ouderwets DM8000 en DM500HD. (Met PLi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...