Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Sigma

Nieuwe Editor Vega 2.31

Aanbevolen berichten

is nu te downloaden op de Topfield site

heb hem nog niet getest

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast

ik snap eigenlijk nog steeds niet wat ik daar allemaal me kan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Hallo .

Ik gebruik zowel Vega als de settings editor (setedit TF 5000 van Wolfgang (hier moet je wel voor betalen.).

Maar dan kan je er ook alles veranderen in de lijst wat je maar wil .Het is niet zo moeilijk.probeer het uit.....setedit .de moet nog wat voor.

Je kan ook de lijst uitlezen met Vega en bewerken met Setedit en dan weer terug zetten met Vega.

Alleen moet je bij wolfgang met het lezen en schrijven niet op de oké knop drukken want dan werkt het niet.

Bedankt Sigma ga vega gelijk ophalen.

Groetjes dreka

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

stomme vraag misschien maar waar vindt ik dit. De site van wolfgang kan ik trouwens wel vinden. Dus waar vindt ik de vega 2.31

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het ook mogelijk een kant en klare lijst te downloaden? Erg handig, want dan hoef je nl. niet elke keer de zenders te laten zoeken. Premiere wisselt regelmatig de zenderlijst, vandaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je een kant en klare lijst download, neemt ie ook de settingen van de ander over. Dat wil je niet!!

Je bent je timers kwijt etc.

Installeer zowiezo de backuptimer tap, dan weet je zeker dat je die niet kwijt bent.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen