Ga naar inhoud


[5510PVR] nieuwe firmware beschikbaar


cosmos

Aanbevolen berichten

Op de Rusische Topfield site is de nieuwe firmware uit voor de 5510 en de 5010

tf5010pvr-tf5510pvr-436-28-08-06

 

Vraag me af of deze gebruikt kan worden.

Hier de link.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat moet gewoon kunnen want de loader is het zelfde

 

er zullen alleen verbeteringen in zitten die special voor rusland zijn

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemmer dat er nooit een log file bij zit voor wat de verbeteringen zijn.

Vraag me dan ook af wat de verbeteringen zijn.

Mischien de Rusische taal of "cam behaviour" wie weet...

Ze gebruiken in Rusland veel Conax en Viaccess mischien iets met de interne kaartlezer die Conax is.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze firmware heeft een wildcard loader id, dus hij gaat in de 5000pvr, 5500pvr, 5010pvr en de 5510pvr.

 

Het is wel een beta versie > TEST-NPC 5.13.01, Device v5.3.6

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt is dat met de laatste firmware van maart 2006 voor de 5010 en de 5510 dat de database voor zenders niet compleet zijn.

Ik moest transponders toevoegen voor de Astra 2 waar Baby Channel op zat gister avond. Zo is het ook als je Astra 1 + 2 Hotbird en Hispasat inscant je over de limiet van 5000 kanalen komt wat wel jammer is. De kanalen aantal had best 7500 mogen wezen net zoals de Echostar 5020. Ook als je klanalen van een land in een favoriet zet kan je er maximnaal 100 in kwijt had liever 200 in een favoriet.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet ik nu wanneer het geheugen van de TF5510 vol zit voor de kanalen?

Het zou mooi zijn dat de kanalen op de HD worden opgeslagen dan zouden het er 10 duizenden zijn, ja stel je hebt een schotel met 16 LNB's dan heb je aan een Topfield niet veel met een beperking tot 3500 tv kanalen. En dat wissen van die xxx, test en feeds is een langdurige bezigheid.

 

Hoe doe je op een Topfield een NIT scan? Is dat hetzelfde als netwerk scan?

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een avondje testen met de nieuwe Beta (?) firmware van gisteren heb ik alsvolgt geconstateerd tov de juli-soft;

 

Bij afspelen van opname's van afgelopen week zie ik nu op willekeurige momenten een blokvormige vervorming op 1/3 van het beeld/boven, dan weer onderin het beeld. Kortom, je ziet nu vrij regelmatig horizontale blokvorming bij afspelen en inmiddels ook bij normale uitzendingen.

 

Vanavond ga ik nogmaals vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb trouwens een nare eigenschap ontdekt van de "niet officiele" firmware zoals die van 27-7-2006 (via de sat plaza website)

 

Heb Prison Break via een timer opgenomen. Maar de opname was gedeeltelijk groen/geel ($-teken). Maar dit zou geen probleem moeten zijn, want dit heb ik wel vaker. De opname speelt dan normaal af met een geldige kaart, maar nu dus niet. Opname was totaal verkloot. Er was helemaal niks meer van te bakken. Continu freezes en hikken. Had er op het moment van opname een Xcam met TVV-kaart en een Aston 1.05 met een CD-kaart inzitten. Zou geen problemen moeten geven. Heb ik bij live kijken ook niet.

 

De week erna heb ik de TVV-kaart en de Aston eruit gehaald en de CD-kaart in m'n Xcam gedaan. Resultaat is een goede opname met een groen $-teken. (dus ongecodeerd) Maar wat blijkt: Opname is wel totaal gecodeerd. Ik kwam hier eigenlijk bij toeval achter omdat de datum naar 31-10 was gezet, en de codes van Augustus niet meer geldig waren. Ik kon de opname dus niet meer bekijken. Via m'n Aston 1.05 de datum teruggezet naar 30-9 en de opname was weer te bekijken. Tussendoor even de CAM en kaart eruitgehaald om te kijken of de opname doorliep, maar was niet het geval. Meteen de "incorrecte kaart" melding. Dus ondanks de groene $ toch een gecodeerde opname!

 

Hebben meer mensen hier last van?

Ik zet m'n firmware maar weer terug naar de (voor mij) meest stabiele versie van 13 juni 2005.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...