Ga naar inhoud


[all] Bijeenkomst in Flevoland van satliefhebbers


alx

Aanbevolen berichten

Iedere eerste zondag van de maand komen satliefhebbers bij elkaar in Lelystad. Zij zijn vnl geinteresseerd in

Dreambox, maar hebben ook andere merken ontvangers.

De bijeenkomsten zijn in de huiskamer en er zijn geen

kosten aan verbonden! Problemen? Er wordt gepoogd je weer op weg te helpen. Alleen komen als je problemen hebt? Dat niet, natuurlijk. Een liefhebber deelt zijn/haar kennis. Komende zondag dus weer.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jizbo, zie PM.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig initiatief!

 

Als er nog meer spontane initiatieven komen, hebben we staks overal in het land bijeenkomsten.

 

Is het dan misschien langzaam denkbaar dat de initiatiefnemers samen na gaan denken over een landelijke sat4all dag???

 

Rnus

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de sat4all-dagen altijd bezocht. Zou het erg leuk vinden als er weer één wordt gehouden. Gezien de postings over dit onderwerp lijkt de plaats van bijeenkomst het grootste probleem. Elk iniatief vezandt blijkbaar weer. Vraag me af of er serieuse plannen in een gevorderd stadium zijn?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lambik61,

 

OP de eerstvolgende zondag 1 oktober wordt behandeld:

Het installeren van diverse add-ins in de 7000. Die jij dus meeneemt! Ondertiteling m.b.v. Drtic, het opnemen en afspelen via netwerk etc. Het volledige

programma laat ik je nog wel weten via deze topic.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...