Ga naar inhoud


Tekst in een screen-printout toevoegen.


hsdm

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Een tijd geleden stond er in een bepaald topic een leuk voorbeeld van iemand die een instellings-voorbeeld gaf a.d.h.v. een printscreen-plaatje

Daarbij had hij gebruik gemaakt van bepaalde software om in deze screenprint enkele punten te omcircelen e.d.

 

Ik heb me al rot gezocht, maar kan het niet meer terug vinden.

 

Ik zoek dus software om b.v. in een ingescande brief bepaalde dingen te omcirkelen of te markeren.

 

Wie ??????

 

Alvast bedankt

 

 

Groetuh

 

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites


En toch is het datte, of powerpoint, plaatje daarin plakken en bewerken en weer bewaren. Gewoon je teken pen wat dikker maken. Je kan zelfs markeer items afzondelijk bewaren zodat het meer sleuren en pleuren is (cut&paste), beetje bijrekken en zo meer.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat SnagIt dit ook kon (SnagIT is trouwens een programma om screenshots te maken, is soms wat handiger dan PrintScreen indrukken wat je kan bijv. kiezen om enkel het actieve venster te "grabben" en dan moet je het niet nog eens in Paint of een andere editor aanpassen).

 

Trouwens ik denk dat ieder fotobewerkings programma (photoshop, The GIMP, paint shop pro, ...) dit wel zal kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik dacht dat SnagIt dit ook kon (SnagIT is trouwens een programma om screenshots te maken, is soms wat handiger dan PrintScreen indrukken wat je kan bijv. kiezen om enkel het actieve venster te "grabben" en dan moet je het niet nog eens in Paint of een andere editor aanpassen).

Alt+printscreen = alleen actieve venster.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...