Ga naar inhoud


Pace 500 programmeren


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<P>Zou iemand van jullie mij kunnen helpen met het proggen van een goldkaart voor de pace 500, ik heb verschillende files toegestuurd gekregen, alleen ik weet niet hoe de volgorde en welke volgorde ik moet aan houden met het programmeren van deze files, ik heb echt op vele manieren gezocht maar kon het niet vinden.<P>Ik hoop dat iemand mij hierin wil helpen alvast bedankt,<P>Groeten Ronald <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

probeer het maar met de guppy file<BR>eerst een goede loader er in die by het programma hoort.<BR>daarna bin file voor eprom en dan de goede hex er in.<BR>ic-prog voor loader en hex werkt bij mij goed<BR>en eeprom met winphoenix dus een loader zoeken die met winphoenix werkt.<BR>groedjes kijk ook even in faq.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by kermit (edited 14 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

als je eem Gold-programmer gebruikt moet je eerst de Eeprom hex-file loaden en dan programmeren, dan de Pic-file loaden en dan programmeren. Met een Gold-programmer hoef je geen Loader-file te gebruiken!!!<BR>Succes<P>------------------<BR>cobra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...