Ga naar inhoud


philips 2211 ondertitels steeds weg op club zone en zone reality


Gast

Aanbevolen berichten

vandeweek een nieuwe philips 2211 gekocht, met software versie 52 erin.

Ondertitels vallen steeds weg op club zone en zone reality , en ook op Travel .Ook zijn er vaak niet , terwijl op mn SAB sisc , die ik boven heb staan de ondertitels er wel gewoon zijn , vreemd?

Alles al geprobeert ,ondertitels op nederlands gezet enz. Opnieuw kanalen zoeken op de canal+ mode en op de gewone manier ,maakt niets uit , ondertitels blijven waardeloos op deze kanalen.

Zou deze philips 2211 defect zijn?

Gr Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 2210 heeft hier ook last van. Wat ik nu gewoon doe is de ondertiteling via teletekst aanzetten (daar haalt de decoder ze ook vandaan) en via de decoder uit.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De 2210 heeft hier ook last van. Wat ik nu gewoon doe is de ondertiteling via teletekst aanzetten (daar haalt de decoder ze ook vandaan) en via de decoder uit.


Wat een waardeloze troep zeg , zeggen ze ook nog een canaldigitaal goedgekeurde ontvanger , ppppppffffffff.

echter op de club zone en zone reality kan ik geen teletekst selecteren, alleen op travel.

Zijn er ook mensen met versie 53 die er nu geen last meer hebben.(las dat versie 53 uit de lucht is gehaald ivm met problemen met breedbeeld)

bedankt voor jullie reply's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...