Ga naar inhoud


[55x0PVR] Vastloper bij opname Belgische zenders TVV/CD


Beobuddy

Aanbevolen berichten

Misschien herkent een van jullie hetzelfde probleem.

 

Bij het starten van een opname op een van de Belgische zenders (Een, Canvas, VTM, VT4, Jim, etc) slaat de TF vast.

 

Op dit moment gebruik een Xcam (Orion 2.39) met een CD kaart en een

Aston 1.07 (firmware 2.14) met de TVV kaart.

 

Met de CD kaart is het mogelijk om Een en Canvas te zien. Maar zodra de opname start slaat 'ie vast.

Met de TVV kaart is dat hetzelfde. Bij Een, Canvas, VTM, VT4 of de andere zenders slaat de TF ook vast.

Maar kijk ik met de TVV kaart naar Ned 1, 2, 3 of Discovery, Oranje TV, Animal Planet of elke andere zender uit het TVV pakket, dan start de opname wel!

 

Switchen van kaart(en) en module(s) helpt niets.

 

In de opnamelijst komt de titel van de opname in beeld , maar met de grootte van 0 MB.

 

Nu heb ik zelf een 5500 PVR (loader 4.06) met de firmware van mrt 2006 (van DVsat) en heb ik het mogen uitproberen bij de dealer bij een 5510 PVR (loader 4.36) met de firmware van mrt 2006, maar ook deze loopt vast.

 

Heeft iemand een idee? Ik weet dat ik voor een tijd terug dagelijks opname op Belgie maakte, die prima gingen.

Maar ook een paar maanden terug liep de TF vast als ik alleen al op Een of Canvas afstemde. Na de timeshift funktie te hebben uitgezet kon ik wel op een van de Belgische zenders afstemmen zonder vastlopers.

 

Herkent iemand dit probleem? Is de Juli 2006 firmware een optie? Of geeft deze bij iedereen problemen met 2 timeropnames.

 

Ik heb overigens alleen de BL tap momenteel draaien. Maar ook zonder deze tap loopt íe vast.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dus zojuist de juli software erin geplaatst en deze maakt opnames op de 12669 transponder weer mogelijk.

 

Ik heb wel gemerkt dat bij het afspelen 2 (gelijktijdige) opnames van bijv de ene op RTL 4 en de andere op VTM, eerst de bijbehorende zender moet worden gekozen om de juiste Cam te selecteren.

 

Dus eerst afstemmen op VTW, VT4 etc om de opname (gecodeerd) van VTM te kunnen afspelen.

 

De TF switched dus niet automatisch tussen de Cam's als het om afspelen gaat.

 

Ook de Timeshift funktie heb ik weer kunnen inschakelen en werkt prima.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...