Ga naar inhoud


Beamer site


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand wat er met de beamer site is gebeurd???<BR>Ik heb ondertussen wel een freedrive account<BR>en ik kan de irhex dowloaden<BR>maar is password protect<BR>nu staat er in de email iets over paswoord in<BR>maar ik ken geen engels (nagenoeg)<BR>Wie kan me meer uitleg geven???<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik weet niet waarom hij werkt met paswoorden.<BR>wel heb ik gelezen (gekregen per e-mail) dat hij last had van mindport dat hij bedrijfsgeheimen schondt en dat hij met het publiek maken van irdeto software in overtreding was met auteursrechten.misschien dat hij daardoor werkt met paswoorden.<BR>ik heb ook nog gewerkt met pw's maar dat was knap lastig omdat je dan wordt overstelt met mails van hoe krijg ik het paswoord hoe extract ik het enz enz.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin november zeer verhelderende seca keys opgehaald bij Beamer. Nu kan ik er inderdaad niet meer bij. Ik kan in NEWS het password vinden, maar het lukt me niet om bij Beamers freedrive te komen, zoals jullie hiervoor beschrijven. Kan iemand me verder helpen.<BR>Alvast bedankt.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja SatTurk<BR>Ik ben er al uit<BR>Ik dacht eerst dat ik zelf mijn password op moest geven maar nu staat er op de news site van beamer dat het password iedere keer anders is en nu werkt het wel...<BR>Bedankt voor je reactie<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet een freedrive account aanvragen<BR>Trouwens de seca key van november is nog steeds geldig<BR>die keys worden ook niet zovaak geupdated<BR>alleen irdeto word bijna elke 2 dagen wel geupdated<BR>Grortjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ruud,<P>Je hebt waarschijnlijk gelijk wat de Beamer keys betreft, maar 31 october viel mijn mediobox uiten heeft het me erg veel moeite gekost om die weer aan de gang te krijgen. Toen heb ik voor het eerst de Beamer keys gebruikt, omdat mijn piccard steeds compleet uitgeschakeld werd als ik de keys van andere bronnen gebruikte en vervolgen Taquilla selecteerde.<P>Bedankt voor de info. Ik ga meteen aanvragen.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...