Ga naar inhoud


settingslijst voor philips2210


diana1

Aanbevolen berichten

Hoi.wie heeft ervaring daarmee?

Ik heb een satelliet ontvanger philips2210 deze is het goedgekeurde voor c+NL.

Ik heb ook een abonnement bij c+.

Als ik mijn kaart in het apparaat zet en ik laat naar de zenderlijst zoeken dan krijgt ik ook de zenders die ik ook moet hebben,maar geen van het pakket van tv Vlaanderen

Ik heb ook een abonnement bij tv Vlaanderen en als ik mijn kaart in het apparaat zet met het kaart van tv Vlaanderen en ik laat naar de zenderlijst zoeken dan krijgt ik ook het pakket van tv Vlaanderen,maar dan is die van c+ weg.

Wie weet een zenderlijst met alle twee samen zodat ik maar alleen met mijn kaartjes moet wisselen.

Groetjes en bedankt.

 

Di.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi diana

 

Je kunt op de 2210 geen alternatieve settingslijsten invoeren.

 

Probeer met een scan in willekeurige volgorde of alle TVV zenders er bij staan!

 

De ontvanger leest eerst alle CDS kanalen, dan alle FTA's en dan de Mediaguard kanalen. Staan ze er niet bij (de ontvanger kan maar 999 kanalen aan) dan is het afschermen van je lnb met wat alufolie tijdens de eerste helft van de zoektocht een mogelijke oplossing.

 

Een minder veilige variant voor ontvanger en lnb is de coax er halverwege inschroeven (wordt hier vervloekt maar is wel in Veronica Satellite behandelt).

 

Als je ze hebt moet je zorgen dat je daarna alleen nog maar kanalen toevoegt, en niet helemaal opnieuw scant, want dan moet je deze zelfde stappen nogmaals doen.

 

Aan het eind moet je ook nog alles in een door je zelf te bepalen volgorde gooien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Een minder veilige variant voor ontvanger en lnb is de coax er halverwege inschroeven (wordt hier vervloekt maar is wel in Veronica Satellite behandelt).

 

Dat werkt echt niet goed, je moet dan toch al weten wanneer je Ned kanalen

er in staan, en dan pas onderbreken.

 

De kabel los maken tijdens scannen of zelfs als je decoder aanstaat moet je gewoon niet doen,

je loopt dan onnodig risico dat je decoder defect raakt.

Beter is om je LNB op het juiste moment af te dekken met een stukje huishoud aluminium folie.

 

Een andere methode is misschien ook mogelijk.

 

Eerst scannen in de Canaldigitaal methode.

Daarna via het menu overbodige kanalen verwijderen om ruimte vrij te krijgen.

Sla daarna de wijzigingen op door de decoder in standby te zetten.

Daarna decoder weer opstarten met de TVV kaart en kanalen toevoegen kiezen.

 

In theorie blijven de 'oude' Nederlandse kanalen nu staan en als er nog genoeg

ruimte is komen de Belgische zenders er bij.

 

Testen is natuurlijk altijd voor eigen rekening en risico.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoi diana

Je kunt op de 2210 geen alternatieve settingslijsten invoeren.

Probeer met een scan in willekeurige volgorde of alle TVV zenders er bij staan!

De ontvanger leest eerst alle CDS kanalen, dan alle FTA's en dan de Mediaguard kanalen. Staan ze er niet bij (de ontvanger kan maar 999 kanalen aan) dan is het afschermen van je lnb met wat alufolie tijdens de eerste helft van de zoektocht een mogelijke oplossing.

Een minder veilige variant voor ontvanger en lnb is de coax er halverwege inschroeven (wordt hier vervloekt maar is wel in Veronica Satellite behandelt).

Als je ze hebt moet je zorgen dat je daarna alleen nog maar kanalen toevoegt, en niet helemaal opnieuw scant, want dan moet je deze zelfde stappen nogmaals doen.

Aan het eind moet je ook nog alles in een door je zelf te bepalen volgorde gooien...

Dat is het juiste die knop voor kanalen toevoegen is niet geselecteerd zodat ik niks kan toevoegen ,weet er iemand hoe dat kom,en hoe ik kan zorgen dat die geselecteerd kan worden.
Toch bedankt.
Gr.
Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is het zo dat je nu in de snelle modus gescant hebt (optie 6, alleen kanalen 1 t/m 499)? Dan moet je eerst in volledige modus scannen.

 

Anders is misschien je ontvanger vol (999 kanalen?) en moet je eerst een heel stel ongebruikte wissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...