Ga naar inhoud


zeka zicco


Gast

Aanbevolen berichten

kan iemand me vertellen hoe ik de zeka zicco files op een goldkaart krijg?<BR>ik doe het als volgt<BR>eerst loader met JDM en Ic prog 1.01<BR>daarna met winphoenix de bin file (deze geeft al direkt aan failed??<BR>kan iemand me vertellen welke prog ik voor deze files nodig ben<P>Ik heb dus een JDM progr en een soort phoenix progr<P>bedankt<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je gelijk een foutmelding krijft bij het proggen van de .bin file met Winphoenix is de kans groot dat je de verkeerde loader gebruikt,<BR>probeer een andere loader, als je een email reply adres hebt stuur ik je een bij mij werkend exemplaar.<BR><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had met winphoenix het zelfde probleem gaf ook failed aan.nu laad ik de eeprom file met piccard2.1 en heb nergens geen probleem meer mee.schijn dat winphoenix bij meer mensen problemen geeft.<BR> gr django<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook dat probleem met Winphoenix met de satturk files (ook met zeka zicco).Bij de winphoenix versie 1.02 wordt de bin-file helemaal niet geladen en zegt ie incorrect length.Bij Winphoenix v1.06 wordt de bin-file wel geladen maar geeft ie bij het programmeren failed aan. En piccard 2.01 heeft nog nooit gewerkt bij mij. Ik gebruik een programmer van *********.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi doe even het volgende .<BR>Laad die file in ic prog doe dan save as bin<BR>bin selecteer je dus onder wanneer het raam open gaat als je gaat saven.<BR>als je dat hebt gedaan laad je gewoon de bin die je gesaved heb in winpoenix en deze zal nu wel weer werken wink.gifwink.gif .<BR>Suc6. smile.gif) wink.gif <P>------------------<BR> clowncry.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...