Ga naar inhoud


beeld blijft zwart bij CD zenders


Gast marcellux

Aanbevolen berichten

beeld blijft bij mij zwart op Ned 1,2 en 3 en Film1,2 en sport1

De andere zenders wel beeld; ligt dit aan mijn opstelling of hebben meer mensen hier last van. Ik heb gezien dat ze ook allemaal op de zelfde transponder zitten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kan eens kijken of je signaal hebt op die transponder (ik weet niet met welke box je werkt, maar mensen met bijv. een Dreambox kunnen dit). Zelf heb ik een Xena 1700 en daar kan het volgens mij niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, de CD cam is niet z'n beste cam, daar kan dit door komen. Kijk eens bij kennissen of dealers of je een andere cam mag proberen als dit probleem blijft voorkomen. Lees ook eens door het inverto forum, daar staat veeeel meer over de 7000.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap eigenlijk niet waarom zo'n 'officiële" CAM van CDS niet goed werkt ? Deze zou toch 100% compatible moeten zijn met de MediaGuard codering terwijl bijv. een AstonCrypt kaart in theory niet zo gemakkelijk 100% compatible gemaakt zou kunnen worden (is van een andere fabrikant die geen licensie heeft om een MediaGuard CAM te maken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das een erg lang verhaal om uit te leggen, MG is eigelijk alleen maar gemaakt om 1 pakket te ondersteunen, nu is er in de loop der tijd nogal wat verandert wat er aan info van TP's afkomt, dus ga je zappen buiten een pakket dan kan de MG verwart raken en heeft dan een reset nodig.

Er is ook geen update voor de MG, alle andere CAMs hebben er minder last van door regelmatige updates en een intern reset systeem.

De MG is alleen maar handig om een kaart te (her)activeren als het niet wil lukken met een alternative cam.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...