Ga naar inhoud


[500S] Onder rode knop meteen multi EPG


Liberty1

Aanbevolen berichten

Ik heb gemini 3.10 max var op mijn Dreambox geinstalleerd. Sinds een aantal dagen heb ik de volgende rare klacht: als ik op een willekeurige zender ben afgestemd en druk dan op de rode knop krijg ik meteen multi EPG. Normaal als je op de rode knop drukt krijg je zender EPG, het overzicht van de komende uren tot 2 dagen van alleen die ene zender.

 

Ik weet dat je de gele knop kan programmeren maar mij is niets bekend over die rode knop.

 

Heeft iemand enig idee hoe ik weer gewoon zender EPG terugkrijg van de komende dagen onder de rode knop? Het blijft een hobby:)

Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0,

Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
2x rood maar dan snel


Daar was ik zelf nog niet op gekomen. Als je 2 keer snel op de rode knop drukt zag ik ook dat deze op multi epg stond, terug op zender epg gezet.

Werkt weer zoals ik het graag wil.

Bedankt voor de snelle informatie.

Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0,

Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...