Ga naar inhoud


canal digitaal vlaanderen (cable)


Gast

Aanbevolen berichten

Beste vrienden,<BR>Ik weet wel dat dit een board is voor satteliet,maar aangezien de keyfiles ook aanwezig zijn voor kabel heb ik toch een vraagje:Op schotel alles ok,maar kabel deze maand niet.De zendernamen zijn zichtbaar evenals de mozaiek,maar de zenders blijven een zwart beeld hebben.Ik heb een philips seca-ontvanger en heb de seczicco file gebruikt.Zou deze niet autoupdate zijn??<BR>Wie heeft er dan wel de key's voor november?<BR>Ik gebruik een goldcard en een goldprogrammer.Is de eerste keer dat ik problemen heb.WIE KAN MIJ HELPEN??alvast bedankt. JACKO<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


canal+ vlaanderen is wel degelijk gekraakt,maar de key's zijn slechts in beperkte kringen aanwezig.ook zijn er daarvan al autoupdated kaartjes die voorlopig niet uitvallen,maw.die krijgen iedere maand een update.Waar ze te vinden zijn?dit is een groot vraagteken.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keys vragen via dit board behoort tot de verleden tijd. Keys vinden op het net kan je zeker en dan kan je zelfs die vinden die je zoekt al is het best wel wat moeilijker.<P>Daarom deze thread closed. Wij zijn ook voor de Belgische kabelkijkers geen vrijschakelboard. Dit voor niemand niet hegatief bedoeld maar door omstandigheden liggen de zaken er nu vandaag de dag er eenmaal zo voor.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...