Jump to content

canal digitaal vlaanderen (cable)

Guest

Recommended Posts

Beste vrienden,<BR>Ik weet wel dat dit een board is voor satteliet,maar aangezien de keyfiles ook aanwezig zijn voor kabel heb ik toch een vraagje:Op schotel alles ok,maar kabel deze maand niet.De zendernamen zijn zichtbaar evenals de mozaiek,maar de zenders blijven een zwart beeld hebben.Ik heb een philips seca-ontvanger en heb de seczicco file gebruikt.Zou deze niet autoupdate zijn??<BR>Wie heeft er dan wel de key's voor november?<BR>Ik gebruik een goldcard en een goldprogrammer.Is de eerste keer dat ik problemen heb.WIE KAN MIJ HELPEN??alvast bedankt. JACKO<P>------------------<BR>

Keys vragen via dit board behoort tot de verleden tijd. Keys vinden op het net kan je zeker en dan kan je zelfs die vinden die je zoekt al is het best wel wat moeilijker.<P>Daarom deze thread closed. Wij zijn ook voor de Belgische kabelkijkers geen vrijschakelboard. Dit voor niemand niet hegatief bedoeld maar door omstandigheden liggen de zaken er nu vandaag de dag er eenmaal zo voor.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.