Ga naar inhoud


Beeldkwaliteit TVV


Gast etienne

Aanbevolen berichten


Dat is afhankelijk van de ontvanger, de TV, de connectie daartussen, en dan nog is beeldkwaliteit uitermate subjectief. Hier valt dus geen zinnig antwoord op te geven vrees ik. Misschien kan iemand een stukje voor je capturen, dan kan je dat op je PC (of evt. Dreambox ofzo) bekijken en beoordelen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, maar ik moet zeggen dat één (bijv. tijdens het Journaal) op mijn gewone TV toch ook zeer mooi beeld geeft (ik neem het Journaal als voorbeeld omdat ze daar vaak felle kleuren hebben in het decor en natuurlijk omdat het zeer recente beelden zijn en geen oude film die sowiso slecht beeld geeft).

 

En dit staat in de reclamefolder van TVV bij de "Voordelen van Satelliettelevisie"

 

Citaat:
De Beste Kwaliteit

 

- Haarscherp beeld

- Perfect Geluid

- Digitale Kwaliteit

- Optimaal genieten van uw LCD- of Plasmatelevisie

 

nu weet ik wel dat die "reclame" is dus wel ff met een korreltje zout nemen. Trouwens ik dacht dat men zei dat de Duitse zenders beter beeld hebben dan de CDS en TVV kanalen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
met de humax HDCI2000. formule 1 op sbs6 was heel goed op een plasma van 107 cm wel met een HDMI kabel.



Euh TVV en Sbs 6 hebben niet veel gemeen!


nee dat weet ik ned 1,2,3 dan is ook mooi. CD of TVV is wel een beetje het zelfde denk ik


groetjes roel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...