Ga naar inhoud


[7020S] satposities inladen in dreambox gaat niet goed


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zit met een probleem. Ik heb een nieuwe dreambox 7020 en een oude stab motor. Ik heb via Internet de pet123 lijst in mijn dreambox ingeladen.

 

Op een of andere manier worden de posities van de satellieten niet opgepakt. Dit zou inhouden dat ik ze een voor een moet gaan uitrichten. Pfffffff een lastig werk.

 

Bestaat er een editor of een andere manier om dit snel te voor ed dreambox te doen?

 

Groetjes Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hetzelfde probleem gehad, met mijn oude motor, ondersteunde geen gotoxx op mijn 7000s.

 

 

Als ik je een tip mag geven koop een motor die wel gotoxx ondersteund, (zijn niet zo duur) iedere keer als je een nieuwe image laadt dan moet je weer alles opnieuw invoeren.

 

Misschien kan je nu wel rechtstreeks de satpositie inladen maar gotoxx is zo veel makkelijker

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, hier werkt ie aardig met een 7000 en een stab HSS-120 (geloof ik, de 120 in elk geval)

 

Nadeel vond ik wel dat je de 'use power consumption' oid op 10 mA moet zetten om het werkend te krijgen, meer verbruikt ie blijkbaar niet.

 

Wel lastig overigens bij het aanzetten, dan gebruikt ie ook een tijdje 10 mA of meer, waardoor de 1e seconden de dreambox denkt dat de rotor aan het werk is.

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...