Ga naar inhoud


Programmeren...


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo even een vraag die met satkaartjes programmeren te maken heeft.Had zelf altijd een computer met een pentium2 processor 450Mhz en daarbij was het prgrammeren van de diverse kaartjes geen probleem.Maar sinds vorige week mijn pc een update gegeven naar een 850Mhz alleen met een AMD processor.Geen problemen tegen gekomen totdat ik na uitval van mijn kaartje deze probeerde te programmeren.Wat ik ook probeer..wil niet meer programmeren.De HEX geen probleem maar de BIN wil niet.Heb ook diverse andere files geprobeert,maar geen succes steeds op 12 % geeft ie fout aan.Toen geprobeert bij een vriend met een pentium en daar geen probleem met de zelfde files.Zijn er meer mensen die dit zijn tegen gekomen en eventueel een oplossing daarvoor?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die .BIN files zijn erg klein. Zal te maken hebben met de interne cache en PL structuur.<BR>Haal een programma op wat de cache even uitzet en probeer het opnieuw. Vaak kan het ook in de BIOS. Populair blijft dat antieke DOS Laptopje of oude 486 die hiervoor gewoon een tweede leventje krijgt<P>Probeer een (modernere) PIC brander te bemachtigen als PIX113 o.i.d. Voor dit soort zaken is dat prima...<BR>Succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...