Ga naar inhoud


Highland 2.11 released


guust

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Map keys0 is voor gbox al je twee tuners gebruikt!!gwbruik jw geen gbox, dan kun je hem gewoon deleten.

 

Wat betreft het zappen, moet je bij mgcam wel even een ignore en priority files plaatsen, dan gaat het een stuk sneller.

 

Bij mij werkt dual descramling goed, maar heb af en toe last van panics als je twee keer het zelfde kanaal opneemt.

Het moet volgens mij mogelijk zijn om de emu's naar de hdd te zetten misschien dat hij dan min der last van panics heeft.

 

Gr.roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft de EMU.

Ik zou nu eens met zekerheid willen weten welke nou de beste is. Je hebt MGCamd, CCcam, Gbox, NewCS, Evocamd.... En wie weet welke nog meer.

Ik maak gebruik van een radegast server, maar als ik het goed gebruik maakt dat qua client software niets uit.

 

Maar ik zou graag eens duidelijk hebben welke nou te gebruiken, ze zitten er toch allemaal in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zou iemand mij in volgorde kunnen zeggen wat ik precies moet instaleren om deze H.L 2.11 met div. emu's te laten werken.
Ik draai nu rudbox 1.25 met newcs en mgcamd.

vg, p2040


Alleen de image is voldoende alles zit erin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik voor zorgen dat het zappen in deze image dmv. MGcamd sneller gaat. Het is bij mij traag als str*nt.

 

Verder, als ik de tijd op "From SAT" instel, samen met de GMT +1 en Zomertijd: Aan (we zitten immers nog in de zomertijd), dat wijkt de tijd 1 uur vooruit af.

Dus hij geeft 20.00u uur aan terwijl het 19.00u is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoe kan ik voor zorgen dat het zappen in deze image dmv. MGcamd sneller gaat. Het is bij mij traag als str*nt.

Verder, als ik de tijd op "From SAT" instel, samen met de GMT +1 en Zomertijd: Aan (we zitten immers nog in de zomertijd), dat wijkt de tijd 1 uur vooruit af.
Dus hij geeft 20.00u uur aan terwijl het 19.00u is.


Zie Nog sneller zappen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Zou iemand mij in volgorde kunnen zeggen wat ik precies moet instaleren om deze H.L 2.11 met div. emu's te laten werken.
Ik draai nu rudbox 1.25 met newcs en mgcamd.

vg, p2040


Alleen de image is voldoende alles zit erin


Ben voorzichtig laad eerst de originele 2.11 van DG,upload ook de bootloader,dan pas Highland 2.11!!

Voor de mutant 200S ben ik zeer tevreden, met highland 2.11,we zullen zeggen dit is een goede stap,van DG,en hoop dat ze doorgaan met updaten,van nieuwe image's,we zullen maar zeggen beter laat dan nooit!!

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op wil nemen via de EPG en die film begint bv over een half-uur dan neemt hij die film wel op maar dan blijft rechtsboven in beeld staan dat de opname na 1-minuut begint. Deze regel blijft in beeld staan en gaat niet weg. Als je de film dan bekijkt via de hardeschijf, dan wordt de regel rechtboven in beeld niet weer gegeven. Dus de opname is wel goed.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Voor de rest werkt deze image prima.

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...