Ga naar inhoud


[7020] Dreambox DM 70XX DVD KIT vraag


ogopogo

Aanbevolen berichten


Hoi,

 

Ik heb ze ook gezien, die zelfbouw pakketten. Het ziet er niet uit en het is nergens voor nodig. De dreambox kan nou eenmaal geen dvd`s afspelen. Ja, de mpeg2 of vob files. Maar dan kun je nog niet de ondertiteling en special features bekijken. Total overbodig dus, het inbouwen van een dvd of cdrom. Wil je experimenteren, probeer het dan via usb. Er zijn images die dit ondersteunen. En je hoeft je dream niet half te slopen. Heb je een hardeschijf in de 7020? Dan heb je toch alles wat je hartje begeert. Zet hier je foto`s en mp3 op. Heb je nog svcd bestanden, zet ze ook op je harde schijf en speel ze af via je bestands modus. Staan ze nog ergens op een pc in je netwerk? Mount de hardeschijf van deze pc aan je dream. O ja, voordat ik het vergeet, je kunt ook de dvd rom van je pc mounten aan je dreambox. Dan kun je zien wat het nut en of meerwaarde is van dat inbouwen. Denk ook aan je garantie bepalingen. Ze zien je al aankomen met een grote gleuf in je box. Sorry meneer, maar die nemen we niet terug.

Maar als je wilt knutselen aan je decoder van om en nabij 430€, ga je gang.

Komt misschien een beetje straf over, maar dit is mijn persoonlijke mening. Ik zie echt het nut er niet van in. Een dvd spelertje koop je al voor 30€. Speelt alles, van divx tot dvd en alles wat er tussen zit. MET ondertitels en special features.

 

patje1

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...