Ga naar inhoud


[7025s] Opname stop zetten


smonte

Aanbevolen berichten

Ik heb een 7025s met Colloseum 1.3 image erop. Ik heb verschillende opname opdrachten in de timer list staan(de meeste gewoon op herhaling) Het komt dus regelmatig voor dat ik naar iets zit te kijken terwijl het op dat moment opgenomen wordt. Als ik op dat moment de opname wilt stoppen ga ik naar de timer list en moet ik de opdracht verwijderen om het te stoppen, maar dan moet ik de opdracht weer invoeren voor bijvoorbeeld de volgende uitzending(een week of dag later) etc...

Gewoon de rode knop indrukken en "opnemen stoppen" kiezen werkt niet, dat werkt alleen bij het opnemen via de rode knop zelf niet via timer. Iemand een suggestie?

SMonte

-----------

Dreambox DM7025s

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik snap het probleem niet helemaal, maar op de 7020 druk je eerst op de video-knop van je AB waardoor enigma in de videomodus staat en dan op de stop-knop...zou toch ook moeten werken op de 7025 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik laat hem het programma gewoon opnemen en verwijder hem daarna. ik ben de mogelijkheid om een opname via de timer te onderbreken nog niet tegengekomen.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...