Ga naar inhoud


tv-vlaanderen: EPG informatie op ARION 9300


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

ik heb vorig weekend de 9300 PVR met SECA dual module 2.14 en een tvv kaartje in gebruik genomen. Op enige tvv zenders (een, canvas, vtm, k2, vt4, ...) krijg ik echter geen epg informatie, enkel de now en next informatie. Op andere zenders (bv. NED1) krijg ik de EPG info voor een paar dagen (afwisselend, ook soms maar 1 dag). Is de EPG info die TVV doorstuurt onvolledig of ligt het aan mijn instellingen? De laatste firmware versie (via OTA) is geinstalleerd.

 

Alvast bedankt,

 

Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe bedoel je? Naar verluid wordt de Mediahighway epg gebruikt voor tvv. Op NED1 e.d. is er EPG info te bekijken, die blijkbaar via MHW geleverd wordt. Daar heb ik ook een optie om een epg update te doen via MHW. Eigenaardig genoeg krijg ik die optie niet voor een, canvas e.d. Ik dacht dat tvv nu ook een arion pvr in een pakket aanbiedt, dus net voor de arion zou het moeten werken...

 

Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het zeg, het werkt nog niet, wordt aan gewerkt.

 

TV vlaanderen is niet daarvoor moet eerst de software van de arion veranderd worden om TV vlaanderen ook te kunnen ondersteunen.

 

Toen de Arion uit kwam bestond TV vlaanderen nog niet dus zit het er nog niet in.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...