Ga naar inhoud


[Micronik TV BOX 1200-S] Hoe te Patchen


Gast

Aanbevolen berichten

Hoeft iemand misschien ervaring in het Patchen van een Micronik TV BOX 1200-S ?? zo ja kan iemand me dan vertellen waar ik FW voor deze Deco kan krijgen en hoe ik hem moet patchen.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, Ja ik wil graag deze Deco verzien van nieuwe FW hij heeft nu de standaard FW erop en ik geloof men CD kaart doet het niet meer. Daarom mijn vraag of er zelf gemaakte FW of te wel updates voor deze Deco is

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit/aan zetten met de schakelaar op de achterzijde (of stekker er even uit) wil nog weleens helpen om de kaart weer werkend te krijgen.

De FW163a is een van de laatste en draait bij mij vrij stabiel (niet te snel zappen want dan komt: "dit is gecodeerd..."), heb nog een FW 169 geprobeerd maar dat is bagger (oa gaat niet meer uit via afstandsbediening). Deze box wordt niet meer ondersteund door micronik (firma is zelfs failliet?!).

Hier en daar zwerft nog FW op internet oa een italiaanse site (met erg veel ad/spyware). Is jammer voor deze box want heeft best wel goede kwaliteit op een paar makke na dan.

Er is een editingprog voor zoek maar eens bij Wolfgang Litzingers SetEditMicronik für Micronik 1200 (met google, zoekterm micronik).

Hoop dat ik je met dit weinige iets verder geholpen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...