Ga naar inhoud


Programmeren via EPG


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik via de electronische programmagids een programma selecteer om op te nemen (bijvoorbeeld Koefnoen op zaterdag om 21:30 op N1) en ik stel via de gele toets in dat ie dat elke week moet opnemen, dan gaat het toch mis. Hij neemt verderop in de week spontaan programma's op als zijnde Koefnoen. Niet een toevallige herhaling ofzo (dat zou nog logisch zijn) maar gewoon totaal iets anders. Ik heb dit al meerdere keren gehad met andere programma's die ik wekelijks heb geprogrammeerd. Op een geheel onlogisch moment denkt dat ding dat het programma wat ik heb geprogrammeerd op dat moment wordt uitgezonden, wat dus helemaal niet het geval is.

Dit werkt dus niet echt lekker.

Kent iemand dit probleem en beter, heeft iemand een oplossing? Ik ben straks 2 week weg en heb geen zin dat mijn HD vol raakt met dingen die ik niet wil opnemen...

Groet, Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Ik heb dit zelfde probleem. Het is nu wel minder geworden, maar af en toe gaat hij toch weer willekeurig opnemen. De programma's die het goed doen blijven het goed doen, maar de nieuwe schedules doen het soms niet goed.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Regelmatig klopt de EPG informatie van mijn Inverto 7000 niet.

Vanavond ( Vrijdag 10 november )staan er bijvoorbeeld bij de Nederlandse zenders een aantal programma's niet aangekondigd, of op verkeerde tijden. Deze EPG informatie wordt ongeveer een uur voor de uitzendingen 'gecorrigeerd'.

Ligt dit aan de uitzending van EPG-signalen, of is dit een fout in mijn ontvanger ?

Resetten met de knop op de achterkant ( 1 minuut uitgezet ) maakte niets uit.

Na deze reset gaf hij opnieuw/nog dezelfde foutieve EPG informatie.

EPG continue ophalen staat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...