Ga naar inhoud


skystar 2 en multytenne


Gast azer

Aanbevolen berichten


ik zelf zou gaan voor dvbdream, maar progdvb is ook goed. net wat je het mooiste vind en wat het beste werkt met jou computer.

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo azer.

 

Normaal gesproken moet je in progDVB onder Settings, DiSEqC in het DiSEqC venster 1.0 of 2.0 aanvinken en dan ik het grote venster op de not connected plaatsen onder DiSEqC 1.0 or 2.0 klikken en met Add LNB het LNB settings venster openen en daar onder Satelite de bij de LNB behorende sat kiezen.

Werkt deze procedure niet bij jou, en waar gaat het dan mis?

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik klik op diseqc maar krijg geen keuzes (4). Welke progversie moet ik daarvoor nemen? Krijg ook geen beeld (groene indicatie onderaan in balk is ook verdwenen). Ik zal alles nog eens opnieuw moeten installeren denk ik. THX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar klik je op DiSEqC in progDVB ?

 

De volgorde is; Settings, DiSEqC, dan in het DiSEqC venster 1.0 or 2.0 aanvinken. Dan verschijnt normaal in het grote venster rechts ervan onder de DVB kaart de aanduiding Diseq 1.0 or 2.0 met daaronder de 4 beschikbare DiSEqC plaatsen aangeduid met Not connected. Als je daarop klikt en daarna op Add LNB kun je in het LNB Settings venster de gewenste sat kiezen.

De oudste versie van progDVB die ik op mijn systeem heb staan is 4.51 en daar werkt het al zo.

Zolang je in progDVB geen scan hebt laten lopen heb je ook geen beeld.

 

Geef even aan bij welke stap het bij jou fout gaat.

 

Albert H

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...