Ga naar inhoud


Multytenne 850


Annema

Aanbevolen berichten


Citaat:
Zat er wel aan te komen. 45cm is toch iets te klein.

Ja, dat zeg je nu wel, maar ik heb eerlijk gezegd nog niet veel negatiefs gelezen over de 45cm-uitvoering. Ik heb er geruime tijd eentje geinstalleerd bij m'n zwager, en ook hij heeft tot nu toe (ook bij de regenbuien van vorige maand) geen uitval gehad.
Dus die 45cm-uitvoering is lang zo gek nog niet wat mij betreft. En als je bedenkt dat het ding nauwelijks opvalt door z'n geringe afmetingen zal de keuze voor veel mensen snel gemaakt zijn.
Natuurlijk zal het signaal bij de nieuwe 85cm-uitvoering sterker zijn dan bij z'n kleine broertje, maar is dat voor de gemiddelde satellietkijker eigenlijk wel nodig?

Ger
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, goed, voor de gemiddelde satteliet kijker is een klein formaat met mogelijk eerder beelduitval geen probleem. Maar een 85cm is voor een wokzot (en die zijn hier veel aktief op dit forum) een veel aantrekkelijker ding.

Heb zelf een wok van een meter. Zou ook best kleiner kunnen, geef ik toe.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een multitenne van 85 cm is natuurlijk wel handig voor Sat kijkers in het Oosten van Duitsland die ook BBC willen kijken. Dat zullen er ook wel een paar zijn. Ikzelf zie een grotere schotel ook wel zitten. Hier (Zwitserland) willen bij regenval de Britse FTA zenders af en toe wel eens verdwijnen.

Technisat Multitenne + Digit Civa + TVVlaanderen CAM en kaart + SF-DRS sataccess kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 4-dubbele LNB wordt dus gewoon op een 85cm schotel geschroefd. Misschien moeten de losse koppen in de behuizing iets anders afgesteld worden.

 

Deze zin begrijp ik niet:

Die Multytenne 850 eignet sich dann optimal für den Einsatz von z. B. Quatro-lNBs in Mehr-teilnehmer-Anlagen oder Kabelkopfstationen.

 

Er zou misschien een dual uitkomen: over een quatro/quad LNB-kop is niets bekend.

 

****************************************************************************

Wat ik wel jammer vind is dat de Multytenne online zo'n 30 euro duurder is geworden. Wat zou daar de oorzaak van zijn? Te laag geprijsd bij de introductie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...