Ga naar inhoud


windows xp en snelheid


Gast darioush

Aanbevolen berichten

in eerste instantie sorry aan allemal van mijn nederlandse taal,omdat ben ik terug naar mij

herkomstland

maar ben ik nog sdeeds lid van sat4all.

mijn vraag is:

ik heb een komputer dat ik heb zelf opgeboud:

azus motherbord van p4u800-xacpi Bios versie 1008 beta en sBios versie 2.3.

en microsoft windows pro 5.1.2600 service pack 2 nu 2600 met pentium 3000 proccesor.wat ik wel geconstateerd , in de loop van de dijd de snelheid van mijn kopmputer de dag van de dag wordt minder sneler toen heb ik hem geformateerde. moet ik wel zeggen , ik hou mijn komputer altij schoon en uptodate. ik gebriuk wel uninstaller 2006ù regcleaner , regdoctor system mechanic, kaspersky antivirus,Ad-ware se personal,spybot sarche&destroy,

met alle programas dat ik gebriuk kan ik nooit de snelheid van mijn komputer naar geformateerde tijd terug krijgen,

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee dat is vrij logisch ,maar heb je al geprobeerd om te fragmenteren ,verwijder eerst al het losse zooi wat rondzwerft op je schijf ,wat je niet meer gebruikt ,geschiednis ie ,cookies ,mru lijsten ,overbodige bestanden ,etc ,etc .

En dan fragmenteren of heet het nou defragmenteren ,kan gewoon met windows ,er zijn ook wel speciale programma voor diskkeeper bvb, maar hoeft niet echt.

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens nod32 ipv de kaspersky virusscanner

windows live care voor controle bestanden en register en inderdaad het laatste defragmenteren .kijk ook eens of er nieuwe updates van microsoft bekend zijn er zaten er laatst namelijk behoorlijke remmende tussen (zal wel te maken hebben met de nieuwe versie vista iets aantrekkelijker te maken).en hoe vreemd het ook klinkt xp is trager na verloop van tijd dan de vorige besturingssystemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...