Ga naar inhoud


Chat #sat4all


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Een rare clown :-) heeft op mij in #sat4all uit pure verveling een ban gezet!<BR>Na deze clown daarop aangesproken te hebben heeft hij geprobeerd de ban weer ongedaan te maken, wat hem dus niet gelukt is!!!!<P>Aangezien ik op het moment geen andere manier meer weet om de ban ongedaan te krijgen en ik graag toch weer op #sat4all wil komen vraag ik bij deze hier of er iemand is die mij hiermee kan helpen.<P>Satbee<BR>die erg teleurgesteld is in sommige mede hobbyisten.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even gekeken . en op dit moment staat er niet een ban meer op #sat4all...<BR>en dat willen we dus eigelijk ook zo houden . <P>maar toch even een waarschuwing van mijn kant . het is op dit moment zo dat er sommige personen . waarschijnlijk zonder dat zij dit weten een wormpje op de hd hebben staan .. kom je de chat in krijg je meteen een ban om je oren .. kijk dan eens goed je pc na.. en stuur desnoods even een private message . dat je het probleem hebt opgelost .<BR>en je zal zonder problemen weer toegelaten worden ..<BR>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...