Ga naar inhoud


[500S] Stream via internet zeer blokkerig


djpetit

Aanbevolen berichten

Ik heb op dit moment mijn db500s aan het netwerk hangen en kan uiteraard ook opnemen op mijn server in de andere kamer. Opnemen geen probleem. Echter het bekijken op zowel de Dreambox als bijv. op de server levert problemen op. Bij het bekijken heb ik een blokkerig beeld. Ik maak gebruik van webxtv/vlc op de server en op het moment van kijken wordt het beeld blokkerig/streperig. Ik heb tevens bij vlc (0.8.5) de opties van deinterlace uiteraard aangezegd zoals terug te lezen op het forum. Daarnaast is ook zo dat ik middels webxtv/vlc alleen maar de FTA kanalen kan bekijken. Wie heeft een oplossing voor dit probleem. Zou het misschien mogelijk kunnen zijn dat mijn router (Speedtouch 585 i) problemen in dit geheel geeft ?

 

Alvast bedankt !

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb slecht nieuws voor je, de dm500 is niet zo goed in streaming (minder hardware dan een dm7000). Soms gaat het goed, soms niet. Dat is dan ook de reden dat ik 'm destijds ingeruild heb voor een dm7000. Je gebruikt toch wel de streamts poort he? On the fly omzetten van transport stream naar program stream, daar is vaak wel de mogelijkheid voor in de images, maar dat trekt-ie absoluut niet.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Internet streams zijn nu eenmaal niet altijd zo duidelijk. Dus het zou ook wel eens aan de bron kunnen liggen. Bekijk de stream eerst eens fullscreen op je PC...


De internet streams van zowel de 'live' als de opgenomen beelden zijn beiden slecht. Fullscreen kijken is dus al helemaal geen optie. 'Live' zou het to zowiezo wel moeten werken ?

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb slecht nieuws voor je, de dm500 is niet zo goed in streaming (minder hardware dan een dm7000). Soms gaat het goed, soms niet. Dat is dan ook de reden dat ik 'm destijds ingeruild heb voor een dm7000. Je gebruikt toch wel de streamts poort he? On the fly omzetten van transport stream naar program stream, daar is vaak wel de mogelijkheid voor in de images, maar dat trekt-ie absoluut niet.


Welke is de streamspoort ? 31339 ?

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...