Ga naar inhoud


hoe leer ik zelf codes schrijven?


Gast

Aanbevolen berichten

Mmm, ik heb nu alles draaien.<BR>Secaatje en PW irdetootje, Humaxpatch etc.<BR>Maar het gaat om de hobby! Hoe leer ik nou het snelst hoe ik met die codes moet omgaan? Ik wil zelf ook goedwerkende bins en hex's kunnen schrijven / aanpassen!<BR>En dus niet alleen maar van site plukken en wegschrijven. Dat is eigenlijk niet zo spannend. Ik ben GEEN programmeur.<BR>Wie helpt mij wat op weg? Ik weet niet waar te beginnen. Welke editor moet ik pakken bijvoorbeeld. Of is het dan ook alleen maar de goede strings vinden en wegschrijven in zo'n bin?<P>ERIC<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben nu zelf een maand of 3 bezig en geloof me, bijna alles is op het web te vinden. Keys, editors, loggers, programmers. Hoe de cam en smartcard communiceren (FAQ's), de sources van picfiles, de volledige programmeeromgeving voor pic's enz. Als je de links van dit board volgt en overal wat rondkijkt kun je heel veel vinden.<BR>Van de andere kant constateer ik ook dat ik af en toe vast loop op betrekkelijk eenvoudige dingen en daar gaat simpelweg veel tijd in zitten.<BR>Naast je hobby wil je natuurlijk eerst alvast je box aan de gang hebben en begint de quest for keys. Als beginner kun je dat niet in een paar weken. Dit board nodigt niet uit om die vragen te stellen, omdat men snel veronderstelt dat je alleen maar keys wilt hebben en er verder geen hobby van maakt. (Ik ben al 3 weken bezig om toegang te krijgen tot de beamer files zonder succes. 1 mede-hobbyist heeft me ge-emailed, maar ik ben er nog niet uit en ben nu beschroomd om verder te vragen). Van de andere kant als medegebruikers door hebben dat het een serieuze hobby is, kun je (bijna) alle hulp krijgen.<P>Succes,<BR>Jan<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...